afscheiding??

Hallo allemaal,

Ik heb sinds een paar dagen last van iets wat dikke gele afscheiding. Ben nu 10 weken en 3 dagen zwanger. Dit is niet constant! maar wat kan het zijn? ( het stinkt niet ofzo...) iemand hier ervaring mee?

En dan het volgende: ook heb ik last van een spier in mijn kont. En de pijn trekt naar mijn staartbonkje?! dit is erg vervelend. Want moet de hele dag staan en lopen op mijn werk. Weet iemand wat dit kan zijn? of iemand hier ook ervaring mee...

xx dromertje
 
Hoi,
Die afscheiding is heel normaal en kan nog meer worden naarmate je langer zwanger bent, zolang het idd niet stinkt of jeukt is het volkomen normaal (hoewel vervelend)
Dat van die spier herken ik niet, misschien iets verrekt?
Groetjes
 
Een collega had dat met die spier ook en heeft uiteindelijk aangepast werk moeten doen. Ik zou dat wel even overleggen met je huisarts of verloskundige.
Dat van die afscheiding wordt alleen maar erger :)
 
idd die afscheiding is normaal, zolang het niet ruikt, of dat je jeuk heb, voorheen had ik nooit zo een last hiervan, tijdens me zwangerschap wel, gebruik dan ook inlegkruisjes.
 
Ja, afscheiding is dus heel normaal, soms verbaasd over hoeveel! Sommige meiden zeggen, fijn dat je 9 maanden niet ongesteld wordt, maar heb heir eerlijk gezegd meer last van....

Volgens mij kan de pijn bij je billen ook te maken hebben met je banden. Ik heb er zelf ook last van gehad, maar is vanzelf weer weggegaan.


 
ik heb inderdaad ook last van afscheiding en ben nu 8 weken het is soms wat meer en soms weer wat minder. ik draag ook inlegkruisjes ik heb het idee dat ook soms een druppie urine meekomt maar heb ook gelezen dat dat normaal is. het is wel lekker fris als je lactacyt gebruikt tijdens het douchen. ik gebruik het dagelijks en voel me een stuk frisser en de afscheiding is ook altijd dan iets minder. en de pijn zou ik toch even navragen bij de dokter ofzo ik heb zelf wel regelmatig last van rugpijn en in me lies maar ja alles is voor een goed doel hè haha
 
Terug
Bovenaan