Afscheiding

Hallo Dames!

Even een vraagje; ik heb sinds een aantal dagen, misschien al een week andere afscheiding. Het is wat dikker en slijmerig (sorry niet echt lekker onderwerp) maar geen bloed of iets anders erbij.
Ik ben trouwens 37 weken geweest.
Is dit gewoon afscheiding wat veranderd is of verlies ik gedeeltelijke slijmprop?

Groetjes!

 
Als je zwanger bent heb je meer afscheiding.
Ik ben nu 35wk zwanger en heb ook meer afscheiding.Zolang het reukloos en wit is is er niks aan de hand.Als het ruikt of het is geelachtig heb je kans dat infectie is. Volgens mij is het bij een slijmprop zo dat je wat bloed verliest.
 
Ik ben nu 37,5 weken zwanger en ik heb de laatste week ook veel last van afscheiding. Ik gebruik dan ook de hele dag in legkruisjes. Anders kan ik schoon ondergoed aan blijven trekken . Het schijnt er bij te horen

Liefs mij
 
slijmprop : Bij mij was het helder, gelei achtige, plakkerig spul. Het plakte echt aan me vast. Geen bloed of zo. Gewoon doorzichtig spul.

Wat afscheiding betreft :
Ze noemen het ook wel wit-vloed. Ik weet nou waarom het woord VLOED erin zit ...... ik heb ook last van een vloedgolf van dat spul.

Schijnbaar is het heel normaal maar ik wordt er ook niet vrolijker van. 5 x per dag je inlegkruisje verschonen.

Maak je er niet druk over tenzij het gaat jeuken of zo, dan even met de dokter bellen.

Veel succes.

Groetjes Jeanine 39+4
 
zover ik weet verlies je de slijmprop in 1x. het kan een schimmelinfectie zijn, daar heb ik ook altijd last van tijdens de zwangerschap.

@jeanine,
ff wedstrijdje wie er het eerst gaat bevallen... ik ben 1 mei uitgerenden jij ook of in ieder geval in die buurt als ik zie....
 
Hallo!

Ik denk toch dat dit meer is dan afscheiding want het slijm is een stuk dikker, soms zit er een propje in mijn onderbroek. Draag inderdaad ook inlegkruisjes! Ik heb wel gehoord dat je de slijmprop in gedeelte kan verliezen maar dacht dat er altijd bloed bij moest zitten of draden of iets.
Nee het is geen schimmelinfectie.
Had dit ook bij de eerste maar pas in de laatste week!
Misschien een teken dat het allemaal weken aan het worden is?
Maak me er absoluut niet druk over! Van mij mag het nu wel beginnen hoor!

Xxx
 
Terug
Bovenaan