Afscheiding

Hi dames,

Jullie ook zoveel last van veel en een beetje ruikende afscheiding? Had t de vorige zwangerschap ook, heel vervelend! Ik ga soma 2 keer per dag douchen en heb al katoenen ondergoed, maar wat irritant!!!

Groetjes!

Ik heb inderdaad ook last van afscheiding, maar volgens mij niet dat het ruikt, maar misschien weet ik dat ook niet zo goed aangezien me neus verstopt zit.
Het is inderdaad soms erger en dan minder, voel me er ook wat minder fris bij. Ja, die hormonen doen een hoop met ons toekomstige mama's!

Heel erg dit keer! Soms ruik ik mezelf, met name als ik een rok/jurkje draag. Echt vervelend! Ik doe me regelmatig wassen en schoon ondergoed aan. Hoop dat dit niet tot het einde zo blijft!

Tja, hoor er helaas bij... Ik heb katoenen inlegkruisjes die ik vaak verwissel (meestal bij ieder toiletbezoek). Dan hoef ik niet steeds een schone onderbroek aan en het broeit niet.

Ja niet fijn, helemaal als ik mezelf ruik. Heb bij mn vorige zwangerschap op t einde een vaginale douche gebruikt (met alleen water erin) en dat hielp wel wat, dus misschien haal ik die maandag wel een paar, dan kan ik even vooruit. Inlegkruisjes is mss wel een idee, maar wordt het daar niet erger van?

Heb er ook af en toe last van. Ik vind het wel prettig om inlegkruisjes te gebruiken maar dat is bij iedereen verschillend. Je kunt die zo vaak verwisselen als je zelf wilt. Volgens mij wordt het daar niet erger van, althans bij mij niet.

Terug
Bovenaan