afscheidt nemen van jullie allemaal

Lieve lieve Meiden,

Ik zal zo af en toe hier nog wel komen om al jullie verhalen te lezen!!

Het is ongelooflijk maar waar, mijn man en ik gaan uitelkaar, dus we gaan niet op voor een tweede kindje!! Mijn hart is gebroken want hoe moeten we dit nu vertellen aan ons kleine meisje dat we uitelkaar gaan, zij wil zo graag dat we bij elkaar blijven, maar mijn man en ik zijn elkaar nu dik drie jaar kwijt kwa gevoel en alles, ik heb het gevoel dat ik heel erg alleen ben geweest in deze relatie, wist niet dat dat ook kon. Graag Leah wil ik dat je voor mij bidt dat ik deze scheiding goed aan kan, vindt het zo lief wat je hier voor iedereen doet.

Ik wil verder iedereen heel veel sterkte wensen.

Heel veel liefs

Mick

Hoi Mickey,

Wat erg!!!!! Ben je zover dat je een tweede zou willen en dan dit! Als ik het me goed herrinner uit eerdere berichtjes die ik gelezen heb, hebben jullie al een dochtertje samen.. Hoe oud/jong is je meissie? Bezeft ze wat er aan de hand is? Ojee... stel ik je al die vragen terwijl je er zelf misschien nog geen antwoord op weet..
Sorry dat ik zo brutaal ben, terwijl ik je nog nooit gesproken heb op dit forum. Maar ook al ken ik je niet, Ik leef met je mee en wens je alle kracht, om dit goed door te kunnen maken. Heel veel sterkte en veel liefs, Lill.

He Lill,

Ons meissie is 4 jaar oud!! Ik heb jou verhalen ook altijd gelezen op dit forum. Bedankt voor je steun, gelukkig hebben we het samen besloten, en moeten we nu alles stap voor stap gaan doen, we willen wel nog in september met ons kleine meissie naar disney ook omdat we dat haar beloofd hebben, en dat zal niet makkelijk zijn, natuurlijk heb ik de hoop gehad dat we elkaar nog zouden vinden in die drie jaar tijd, we hebben nu een aanlooptijd van drie jaar gehad voordat ik zo ver was en hij ook om de knoop door te hakken, we zijn elkaar flink verloren, behoorlijk langs elkaar geleefd, en ik heb me heel eenzaam gevoeld!! Het is zo belangrijk om liefde te krijgen en als je dat niet krijgt blijft er weinig over het is ook een wisselwerking, als hij het niet geeft dan geef ik het ook niet.

Liefs Mick

Jasus Mick wat is dit verschrikkelijk om te horen, ik heb erg met je te doen. En inderdaad een geluk dat je hier samen voor kiest, want als deze beslissing maar van een kant komt zit je ook nog met dat probleem. Nu kun je samen hoe moeilijk het ook zal zijn dit inderdaad stap voor stap doen. Wanneer ga je het jullie dochter vertellen. Ik sta hier echt versteld van. Ik heb je toch nooit over twijfel of iets dergelijks gehoord, of heb ik dit gemist?. Ik snap natuurlijk ook wel dat je het hier niet uitgebreid over gaat hebben. Maar jullie waren toch al geruime tijd bezig voor een tweede? Wat erg dat je je eenzaam hebt gevoeld in jullie huwelijk. Dat moet vreselijk zijn geweest.

Meid heel veel sterkte met deze moeilijke periode. Laat je af en toe nog eens horen (als je dat zelf tenminste wil).

Liefs Molly.

He Molly,

Dank je voor jou lieve woorden!! Doet me echt zo ontzettend goed, ga dit forum ook vreselijk missen, en zal jullie zeker op de hoogte houden hoe het met mij gaat!! Mijn man en ik zijn echt opgelucht nu we dit besluit hebben genomen hoe moeilijk het ook is. We wachten nog even met vertellen, we moeten wel een hoop regelen, ik moet een huisje zoeken voor mij en mijn kleine meid, mijn man blijft in ons huis wonen. En ik zal er sterker uitkomen dat hoop ik tenminste.

Liefs Mick

P.s. Molly, klopt ik heb het stilletjes lange tijd voor me gehouden, kon dus prima toneelspelen naar de buiten wereld, we hebben het samen wel heel zwaar gehad de laatste paar jaren, zijn ook nog even opgegaan voor de tweede, nu ben ik blij dat ik een engeltje bij me heb gehad, die mij beschermt heeft dat ik niet zwanger ben geworden, anders was het misschien nog veel zwaarder geweest.

Hoi Mick,
Wens je erg veel sterkte de komende tijd, ook voor je dochtertje. Enja de liefde moet toch echt van twee kanten komen, anders werkt het niet. Lijkt mij heel erg om je in een relatie zo alleen te voelen. Hoop in de toekomst nog eens een positief bericht over je te lezen.
Nogmaals veel sterkte

Terug
Bovenaan