Afschied

A

Anoniem

Guest
Beste meiden,

Ik neem helaas afschied van jullie. Ik heb besloten dat voor mij is het het beste om totaal te stoppen met zwanger worden.

Ik zit namelijk door verschillende reden in een depressie. Persoonlijk denk ik dat elke maand dat voorbij gaat en ik niet zwanger ben dat ik meer en meer in de put zit emotineel. Vandaar dat ik heb besloten niet meer te proberen zwanger te worden.

Maar om dit echt te doen moet ik ook niet meer aan zwangerschap denken. Ik zou heel graag jullie willen kunnen volgen en toch niet aan mijn eigen zwanger worden problemen te denken maar dit kan ik niet. Ik ben nog pas 31 dus ik laat alles nu los gaan en misschien over en jaar of 2 weer proberen.

Ik wens jullie allemaal heel veel sucess en sterkte met zwanger worden en hopelijk dat jullie allemaal zo snel mogelijk zwanger raken.
Voor de gene die nog zich afvraagt over mijn NOD dag ben ik gewoon de dag ervoor ongesteld geworden.

Nogmaals wil ik jullie bedanken voor de steun deze afgelopen paar maanden. Sucess en bedankt!

Liefs, Brittany

Lieve, lieve schat,

Ik zit met tranen in mijn ogen jou verhaal te lezen! Ik begrijp je keuze wel om voorlopig helemaal te stoppen met zwanger worden, ik vind het zelfs knap van je! Het aller belangrijkste is dat jij nu weer lekker in je velletje komt te zitten.....Pas goed op jezelf!!

Ik wil op mijn beurt, jou bedanken voor je altijd lieve reacties en ook jou steun! Ik gun je natuurlijk het allerbeste en ik maak een diepe buiging voor je, respect!!!

Dikke knuffel Lynn.

Lieve Brittany

Ik vind het ongelooflijk knap dat je deze beslissing neemt! Het is zeer belangrijk dat je zelf goed in je vel zit zodat je lichaam er straks ook helemaal klaar voor is om eventueel alsnog zwanger te worden!

En miss komt het in de aankomende rust periode vanzelf wel. Ik weet dat het een cliché is en je zult het wel vaak genoeg gehoord hebben maar er zijn genoeg mensen die het ook ondervonden hebben.

Neem de tijd en de rust om jezelf terug te vinden!

Veel sterkte!
Liefs

Jeetje, slik.... Wat een dapper en wijs besluit. Alleen je gevoel zal vast heel iets anders zeggen... Ik wens je heel veel sterkte en ik hoop voor je dat het je daadwerkelijk helpt om niet met zwanger worden bezig te zijn.

Wie weet zien we je ooit weer terug!

Liefs Sabien

Hey meid

Wat een lastige beslissing.. Maar het is heel belangrijk dat jezelf helemaal lekker in je velletje zit!
Ik wil je heel veel sterkte wensen. En wie weet mag je evengoed zwanger raken juist omdat je rust gaat nemen.

Doe rustig aan meid!

Liefs

Wat een nare situatie. Goed dat je voor jezelf de keuze hebt gemaakt, hopelijk gaat dit je rust geven om aan de andere punten te werken.

Het zwanger willen worden, legt enorm veel druk op je, ook als je het probeert los te laten. Het knopje staat 'om', en helemaal los laten lukt dan niet meer. Dus ik snap je keuze om even helemaal te stoppen en ook niet meer mee te lezen.

Wie weet ben je er eerder bovenop dan je nu zelf denkt. Ik hoor soms hele goede verhalen van mensen die serieus met hun depressie aan de slag gingen. Het is zo belangrijk om het eerst te onderkennen en er dan echt voor te gaan om weer de oude te worden. Je kunt niet 100 ballen in de lucht houden, goed dat je je focust op het allerbelangrijkste: je eigen persoontje...

Heel veel sterkte met je herstelproces.

Wenser

Wat knap van je dat je deze moeilijke beslissing hebt genomen, en wie weet als je het toch voor een groot gedeelte los kunt laten gebeurt er wel een wondertje, ik hoop het voor je!

Sterkte

Liefs wendy

Terug
Bovenaan