Afsluiten kraamtijd....

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

Afgelopen woensdag was het 6 weken geleden dat ik ben bevallen van onze prachtige zoon Rik.

Afgelopen zaterdag ben ik weer begonnen met het slikken van de pil, dit voelde voor mij echt als een soort afsluiting, raar hé? Heeft iemand van jullie het afsluiten van de kraamtijd ook echt gevoeld?

Vanavond ga ik ook weer voor het eerst naar de nagym van de zwangerschapsgym. Ben benieuwd naar alle meiden!!

Kuzzzz Saskia
mv Rik 04-07-07

Hoi,

Snap helemaal wat je bedoelt alleen ik voelde dat moment dat ik weer voor het eerst  ongesteld werd voor het eerst (notabene op de bruiloft van mijn broer).
Ik was namelijk al met de pil begonnen omdat ik mijn menstuatie niet wou afwachten... vind regenjasjes namelijk echt geen succes

Maar ben al wel weer helemaal gewend aan het slikken van de pil. Al had ik die 10 of 11 maanden niet gehad omdat ik gelijk zwanger was nadat ik was gestopt.

Groetjes,

Frieda

quote: fritz reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-08-2007 09:57:54'));

Hoi,

Snap helemaal wat je bedoelt alleen ik voelde dat moment dat ik weer voor het eerst  ongesteld werd voor het eerst (notabene op de bruiloft van mijn broer).
Ik was namelijk al met de pil begonnen omdat ik mijn menstuatie niet wou afwachten... vind regenjasjes namelijk echt geen succes

Maar ben al wel weer helemaal gewend aan het slikken van de pil. Al had ik die 10 of 11 maanden niet gehad omdat ik gelijk zwanger was nadat ik was gestopt.

Groetjes,

Frieda

hoi,

je bent dus gewoon begonnen met de pil? ik vind het afwachten ook te lang duren. ik dacht nl dat je altijd je menstruatie moest afwachten..... en idd regenjasjes is ook nix.

Jep, ben gewoon weer begonnen zonder menstruatie af te wachten.
Ik geloof dat je 3 weken na je bevalling gewoon weer mag beginnen....
Ik vind het echt heerlijk.. al was de 1e x weer ongesteld zijn alles behalve een pretje... Ik liep echt leeg......

Groetjes,

Frieda

quote: fritz reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-08-2007 10:01:37'));

Ik vind het echt heerlijk.. al was de 1e x weer ongesteld zijn alles behalve een pretje... Ik liep echt leeg......

Groetjes,

Frieda

dan weet ik dat... is het trouwens gelijk veilig dan?   nou dan neem ik de pil ook weer in!

Ik was net ongesteld geweest en ging aan de pil. Ik zou ook moeten wachten tot de 1e menstruatie. Dacht het dus niet. Gelijk begonnen.

Ik heb nu de 1e strip van cezarette op en  heb nu de 2e pil van de strip gehad. Alleen ben nog steeds niet ongi. Deze pil slik je 28 dagen en gaat gelijk door met de 2e strip. Wanneer wordt je dan ongi? Heb geen flauw idee. Bij de vorige pil had je een stopweek en werd je ongi.

xxxx Nienke

Oh en over afsluiten van de kraamtijd: Ik had het heel erg toen de kraamverzorgster wegging en ik de 1e pakjes al op kon bergen

quote: louise78 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-08-2007 10:07:56'));

quote: fritz reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-08-2007 10:01:37'));

Groetjes,

Frieda

dan weet ik dat... is het trouwens gelijk veilig dan?   nou dan neem ik de pil ook weer in!

Nee het is natuurlijk niet gelijk veilig.... De eerste maand is zeker nog onveilig.
Het is net zoals je voor het eerst met de pil begint... Dan regenjasje om :)

Groetjes,

Frieda

quote: Nienke1980 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-08-2007 10:08:32'));

Ik was net ongesteld geweest en ging aan de pil. Ik zou ook moeten wachten tot de 1e menstruatie. Dacht het dus niet. Gelijk begonnen.

Ik heb nu de 1e strip van cezarette op en  heb nu de 2e pil van de strip gehad. Alleen ben nog steeds niet ongi. Deze pil slik je 28 dagen en gaat gelijk door met de 2e strip. Wanneer wordt je dan ongi? Heb geen flauw idee. Bij de vorige pil had je een stopweek en werd je ongi.

xxxx Nienke

Oh en over afsluiten van de kraamtijd: Ik had het heel erg toen de kraamverzorgster wegging en ik de 1e pakjes al op kon bergen

Hoi Nienke,

ik heb van mijn gynaecoloog ook cerazette gekregen. Ik heb niet hoeven wachten op een menstruatie en ben gelijk begonnen. Vijftig procent van de vrouwen wordt niet meer ongesteld met deze pil. Ik ben er vorige week maandag mee begonnen en werd helaas afgelopen maandag ongesteld. Dus misschien heb jij het geluk dat je helemaal niet meer ongesteld wordt.

Groetjes van Marloes

Terug
Bovenaan