Afsluiten

Hai,

8 maart jl. kreeg ik te horen tijdens een echo dat er sprake was van missed abortion oftewel een afgestorven vrucht die het lichaam niet wil verlaten. Ik moest toen 2 weken wachten (tot gisteren 23 maart)voor nog een echo om uittesluiten dat er nog leven was. Afgelopen donderdag (18 maart) is de miskraam toch spontaan begonnen wat mij absoluut is tegengevallen. Ik heb namelijk heel erg veel pijn gehad. Gelukkig duurde deze pijnen geen dagen. Gisteren ben ik in het ziekenhuis geweest voor een echo en gelukkig is alles eruit en hoef ik niet gecurreteerd te worden. In het begin van mijn zwangerschap ben ik 2 a 3 kilo aangekomen die er nu (nog)niet af zijn gegaan. Gebeurt dit nog? Heeft iemand hier ervaring mee? Ook heb ik nog last van een opgezette buik. Heel veel sterkte iedereen. Lies Monique

Hai Monique,
Ik heb 8 maart een miskraam gehad. Ik had niet zoveel pijn, maar wel heel veel bloedverlies en stolsels. Het viel mij ook heel erg tegen. Die kilo's kan je best nog kwijt raken. Dat heeft gewoon tijd nodig. Mijn buik is ook nog wel opgeblazen. Je bent toch zwanger geweest, dus dat hoort erbij.
Ook heel veel sterkte.
Groetjes, Maria

Terug
Bovenaan