Afsluiten.

A

Anoniem

Guest
Vandaag heb ik voor het eerst mijn dochter weggebracht naar het kinderdagverblijf. Pff wat moeilijk zeg. Ik moest al een traantje laten bij binnenkomst. Maar we hebben  een kopje koffie gekregen en nog even gekletst. Dat heeft me enorm goed gedaan en me ook wat meer vertrouwen in het KDV gegeven.

Maar het maakt me wel een beetje verdrietig. 2009 is begonnen en het is letterlijk een nieuw jaar. Mijn zwangerschap en de geboorte van Zoë moet ik nu definitief afsluiten. We gaan verder als gezin met alle ditjes en datjes die erbij komen kijken. Werken, KDV etc.

Ik wens iedereen hierbij nog een goed nieuwjaar en ik hoop dat we nog lang kunnen blijven kletsen over alle nieuwe dingen die komen gaan zoals tandjes, kruipen, lopen etc.

Groetjes Joyce mv Zoë

Zo voelt het wel he, als een afsluiting, dat heb ik ook.
Feestdagen alles is weer voorbij, een nieuwjaar is begonnen, weer aan het werk.
Vorig jaar op deze datum wist ik nog niet eens dat ik zwanger was, nu is mijn meisje al weer ruim 3 maanden.
Lange tijd thuis gezeten omdat ik last van mijn rug en been, dus lang niet op het werk geweest. Nu al weer twee weken aan het werk, want ik overigens heerlijk vind.
Eva gaat niet naar het KDV, is lekker de hele dag thuis, dus afscheid nemen bij het KDV voor het eerst, dat ken ik niet.

Dit jaar zal zo hard gaan denk ik, met de ontwikkeling van ons kleine kindjes, eind dit jaar zijn ze dreumessen.

Alice

Ik kan het me helemaal voorstellen Joyce, Luna gaat volgende week voor het eerst naar KDV en ik zie er nu al tegenop!

Nou het is echt moeilijk hoor. Ik dacht lekker een dagje vrij te hebben maar ik heb echt nergens zin in. Ik kijk de hele tijd op de klok. Nu nog 2 uur en ik kan haar weer van het KDV ophalen. Pff ik ben ook al de hele dag huilerig. Morgen gaat ze ook weer een hele dag naar het KDV. Ik denk dat ik ijn dag maar ga vol plannen want alleen op de bank niets doen is ook niet leuk.

Terug
Bovenaan