afsluitzin geboortekaartje

Ik ben op zoek naar originele of eigelijk iets anders dan de standaard afsluitzinnen op de geboorte kaartjes
standaard vind ik; wil je beschuit met muisjes komen eten, laat het dan even weten.

Op internet kan ik vrij weinig vinden.

hebben jullie mischien leuke afsluitzinnen???

gr
FF
24.5 week zwanger

Wil je niet bij de wieg in de rij staan, laat dan de telefoon even overgaan......

Als je nog meer voorbeelden wilt, zou ik gewoon bij de drukkerij wat voorbeeld boeken gaan halen.
Zie je er echt heel veel in te staan.

Succes
Groetjes wanda

Hallo,

Wij hebben op het kaartje van onze  zoon de zin

Wil je zijn oogjes zien twinkelen, laat dan de telefoon even rinkelen

Liefs Denise mv Yoëll en 26 wk zwanger

Wij zetten gewoon onder ons telefoonnummer 'Graag bellen voor bezoek'. Wij doen namelijk al een paar gedichtjes en dan vind ik het te vol/ te druk. Is tenminste wel duidelijk en ik vind eigenlijk al deze gedichtjes niet echt origineel (sorry, ieder z'n ding).

Ik vond trouwens:
'Voor info en  boekingen, bel mijn papa (tel....)' en  
'Na telefonische reservering gratis entree' wel superleuk.

Kijk anders op http://www.everyoneweb.be/geboortegedichtjes/  daar staan heel veel leuke gedichtjes op!

Succes met kiezen!

Hai!

Ik vond al die rijmpjes niks. Maar vond het wel prettig als mensen zouden bellen. Wij hadden bij onze zoon (2006)  , links in de hoek het woord "WELKOM" met daarachter een logo van de telefoon.

Heb nu nog geen idee voor een geboortekaartje..., maar ik denk dat ik het er weer op  komt.

Succes ermee!

Hoi!
Bij onze eerste heb ik veel kaartjes bekeken op www.geboortepost.nl. Daar staan allemaal voorbeelden op van kaartjes die je zelf kan ontwerpen, dus kun je ook zien wat voor tekst ze erop hebben gezet. Die site is sowieso een aanrader, wij hebben daar ons kaartje toen gemaakt en dat gaan we nu weer doen! :D Ben er alleen echt nog niet mee bezig... .
Succes!                                

Terug
Bovenaan