Afspraak 20 weken echo..

Hoi dames..

Ik moet dus op de poli in het ziekenhuis de 20 weken echo laten doen omdat ik bij mn HA zwangerschapscontrole doe...
Ik ben nu 17 weken en vroeg me af of ik dan nu al een afspraak moet maken of dat nog ff kan wachten?

Mn HA is er niet dus die kan ik het niet vragen.

Groetjes daphne

Ik heb net gebeld, dacht zelf ook: afspraak kan maar staan... En inderdaad in de week dat ik 20 weken ben hadden ze nog maar 2 plekjes open. 22 september heb ik de echo. Kan niet wachten!

Groetjes daphne

Ik ga straks ook maar vast bellen inderdaad.
Hopelijk mag ik iets eerder, wil zo graag de kleine weer eens zien ;-)
Maar ben nu pas 14w5d, dus duurt het bij mij nog iets langer.
Alvast veel plezier 22 september (hoewel het ook altijd een beetje spannend is natuurlijk!)

Groetjes Suus

Hi,

Bij de vorige zwangerschap heb ik met 16 weken gebeld en kon ik nog goed terecht. Dus nu ga ik volgende week na het bezoek aan de vk bellen.

Volgens mij wordt de 20 weken echo altijd door de gyn gedaan in het ziekenhuis. Omdat de vk daar niet goed genoeg voor zijn opgeleid.

Ik zou zeggen:gewoon even bellen naar het zkh.

Gr. Tamara.

Ik heb net ook een afspraak gemaakt en 1 oktober ben ik aan de beurt. Ik ben dan 20w5d zwanger.

Ik veheug me erop om mijn kleintje te zien. Hopelijk wordt het een leuek echo en zien ze niets verontrustends.

Ik heb gister van de gyn een doorverwijzing gehad voor een 20 weken echo, mag daarvoor naar een echobureau ipv het ziekenhuis! Veel leuker, want nu duurt de echo 30 min en krijg je een foto mee, in het ziekenhuis duurt die hoogstens een miinuut of 8 en krijg je geen foto ( dat was bij mijn zoon iniedergeval zo)
6 oktober mag ik heen, het duurt nog wel 5 weken maar heb er zin in, ookal blijft het erg spannend!
Gister heb ik onze kleine spruit ook nog even mogen zien! En wat is het gegroeid zeg! Is nu al mijn 3de echo in 15 weken, blijer kun je me niet krijgen! Zoals het nu lijkt krijg ik elke 3 weken een echo! Dus over 3 weken weer!!!

Ik heb 21 september de 20 wekenecho. Ben dan 20 w en 5 dagen. Vind het wel weer erg spannend zal blij zijn als alles er goed lijkt uit te zien. Ben nu al weer 18 wk en 1 dag...gaat steeds sneller voor mijn gevoel.

X Robin

Ik heb 22 sept de 20 wkn echo, een uitgebreide omdat ik net op de grens zit van de nekplooimeting (wel een normale uitslag voor mijn leeftijd).
Heb er enorm zin in, leuk om de kleine weer te zien bewegen.

Groetjes Opaal

Terug
Bovenaan