Afspraak bij gyn.

Hallo allemaal,

Ben vandaag, na lang wachten, eindelijk weer bij de gyn. geweest.
6 maanden Clomid geslikt en daarna nog niet zwanger. Nu al weer 2 maanden zonder Clomid dus wel blij dat we nu eindelijk weer terecht konden.
De gyn. vindt het toch wel raar dat we na 2 jaar nog niet zwanger zijn, zeker omdat het er nu op lijkt dat ik vanzelf een goede eisprong krijg.
Nu moeten we volgende week komen voor de zgn. samenlevingstest om te kijken of mijn baarmoederslijmvlies vijandig is! Tot nu toe was die test niet mogelijk omdat ik geen goede eisprong kreeg. Ben nu wel benieuwd wat er uitkomt en hoe het dan verder gaat.
De gyn. zei dat als de test negatief is, we in aanmerking komen voor iui en als de test positief is, we eerst weer hormonen moeten gaan gebruiken. Maar dan geen Clomid, maar iets anders wat je dmv injecties moet doen.
Nou, klinkt niet echt tof maar ja, er gebeurd in ieder geval weer iets.
Zijn er ook meiden die daar ervaring mee hebben, ik bedoel met het spuiten van hormonen en waarom moesten jullie dat dan doen?

Nou, jullie zijn weer op de hoogte, hoop op een goede uitslag volgende week, anders is een natuurlijke zwangerschap wel uitgesloten.

Liefs,
Joan

Hey joan,

Wat rot joh al die onderzoeken!! Waarvoor zijn die precies? Ik moet binnekort ook voor het eerst naar de gyn i.vm met onregelmatige cycles wat kan ik verwachten weet jij dat?

Ben verder niet bekend met die onderzoeken die jij krijgt!

Liefs moi xxx

ja ook ik heb al de ervaring met 1 iui behandeling en hormonen spuiten.
dit is voor een om een eisprong.
het lijkt allemaal erg en eng maar valt wel mee hoor ik ben er alweer aan gewend.
ook ik heb de eerste maand clomid moeten slikken toen al gelijk een iui gehad en nu moet ik steeds gonal spuiten en 36 voor mijn eisprong de pregnyl.
sterkte als je iets wil weten hoor ik het wel want moet nu echt gaan werken

dikke kus joyce

Ik heb ook een hele tijd clomid geslikt, daarna hormonen geprikt voor ivf, maar dat prikken valt heel erg mee hoor! In het begin is het even wennen, maar ik vond het niet zo heel erg. Ook had ik van de clomid veel meer last van nare bijwerkingen dan van de hormonen die ik moest prikken. Ik ben uiteindelijk bij de 4e ivf-poging zwanger geraakt. Daarna toen onze zoon 9 maanden oud was bleek ik geheel spontaan alweer drie maanden zwanger te zijn. Een wonder, ook volgens onze gyn. Toen onze tweede zoon 8 maanden oud was, bleek ik weer zwanger te zijn! Inmiddels ben ik 14 weken en noch wijzelf nog de gyn kunnen het eigenlijk geloven, maar het is toch echt waar. Dus geef de moed niet op, hou vol!!
Liefs, Joke

Terug
Bovenaan