afspraak gastouder

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal! Ik heb   vandaag een afspraak/intake bij een gastouder.
Ik heb hier totaal geen ervaring mee, dus het is helemaal nieuw, ook om me dochtertje naar iemand anders te brengen. (familie past altijd op)
Hebben jullie nog tips waar ik op moet letten, of wat belangrijk is, wat ik moet vragen?
Kom namelijk vaak na zoiets thuis, en zit dan vol met vragen haha.
Ben ik alvast voorbereid!

Hoi hoi,

Ik heb zelf geen ervaring met gastouderschap maar ik zou sowieso vragen wat die persoon belangrijk vindt hij het verzorgen van kindjes. Wat haar regels zijn en ik ben zelf ook heeeeeeeeeeeeeeeel kritisch of het een schone omgeving is.
Als het ergens donker en muf is, zou ik Sven er al niet heen brengen.
Ook vragen hoeveel kindjes ze per dag opvangt en hoe oud ze zijn. Ik zou ook kijken wat voor een speelgoed ze heeft en dat soort dingen.

En weet je, vaak zegt je gevoel al genoeg.
Succes en laat je weten hoe het is afgelopen?

Groetjes,
Maike
Mama van Sven, 28-7-2007

Het is allemaal al te laat want je bent nu al geweest. Maar ik vind het inderdaad ook erg belangrijk hoeveel kinderen ze doet en ook hoe ze de tijd met ze doorbrengt. En verder inderdaad helemaal op je gevoel af gaan, voelt het niet goed dan meteen al niet doen. Je kunt ook altijd vragen of ze referenties heeft en of je 1 van de andere ouders mag bellen. Maar omdat je nu al geweest bent ben ik erg benieuwd hoe het was.

groetjes Linda

Terug
Bovenaan