afspraak gemaakt eerste echo

hey meiden,

ik heb een afspraak gemaakt voor de eerste echo.in eerste instantie gebeld naar de gynaecoloog, maar kon bij haar pas 29 mei terecht en bij een mannelijke arts 10 mei.

besloten om toch de verloskundige te bellen, situatie uitgelegd en heb 8 mei de echo. als dat goed, heb ik een week later de intake.

net ook aangemeld voor moeders en moeders. zal echt blij zijn als de eerste 3 maanden voorbij zijn. dan is de kans kleiner dat het mis kan gaan.

liefs diaan

Hey Diaan,

Wat goed dat je bij de vk sneller terecht kan, is toch een prettiger gevoel als jullie je kleine uk hebben kunnen zien. Je hebt dus geen reden om bij de gyn te blijven? Of heb je een medische reden?
Spannend meid!! :)

Die eerste 3 maanden kunnen idd niet snel genoeg voorbij zijn hé?! Gaat echt wel hard hoor, hoever ben je nu Diaan?

Liefs Lynn.

hey lynn,

net opnieuw gebeld naar verloskundige.. ik mocht een afspraak krijgen bij 8 weken, maar op 8 mei ben ik iets meer dan 7 weken. was vergeten te zeggen dat ik een langere cyclus heb.(en onregelmatig)
heb nu een nieuwe afspraak op 14 mei.

ik heb momenteel geen reden om bij de gyn te komen. ik was daar vanwege een missed abortion en curretage en later bleek mijn menstruatie niet op gang te komen. duurde 10 weken en bleek dat ik pcos heb. mocht wel doorverwezen worden naar de fertiliteitsarts. maar dat heb ik niet gedaan. ik wou minimaal 3 rondes wachten.

ik ben as vrijdag 6 weken. dus nog erg pril. en vorige keer stopte de zwangerschap bij 5-6 weken..

liefs diaan

Fijn dat je dan de echo hebt het blijft spannend hè. En wat duren die drie maanden lang........ Vind het ook te lang duren. Zou willen dat ik in slaap zou vallen en pas met de 12 weken wakker kan worden.

Terug
Bovenaan