Afspraak gemaakt

Nou 3 december hebben wij de eerste afspraak. Stom dat ik vergeten was wanneer mn eerste dag laatste oongesteldheid was want nu blijk ik me net een week verkeken te hebben. Nouja nog 4 weken wachten en da krijgen we,anders dan bij de eerste,meteen een echo. Dat is nieuw bij mijn vk. En ook vergoed. Wat een fijn idee. Ik herinner me nog zo bij mijn eerste dat de eerste afspraak zo onecht was. En dat ik nog altijd onzeker was of het wel goed was.

Ik voel me verder nog goed. Jullie al klachten?

Ben voornamelijk moe, sta zelfs al moe op. Borsten nog weinig last, alleen zeer gevoelige tepels sinds paar dagen. Allemaal weer anders dan vorige x. Maar weet nog dat de symptomen per persoon, maar ook per zwangerschap zo enorm kunnen verschillen. Dus wacht vlg week dinsdag rustig af.

Fijn dat de afspraak staat!

Ik voel me ook goed. Geen misselijkheid, maar dat had ik bij de eerste ook niet.
Voel wel wat actie in mijn onderbuik. Soms een zeurend gevoel.
Borsten nog geen last, maar ik ben net goed en wel een maand van de borstvoeding van de eerste af.

Denk wel al een beetje een buikje te zien, zeker tegen het eind van de dag. Hopenlijk kunnen we het nog even voor ons houden!

Wij hebben morgen onze echo bij, naar onze eigen berekening, 6 weken zwanger. Spannend!

Oh spannend vandaag al echo!!
Ik mag 28nov voor de eerste keer heen en ook dan krijg ik al een echo... Kan bijna niet wachten tot het zover is.
Vind het allemaal zo onwerkelijk nog... Hihi het is ons derde wondertje maar lijkt wel of ik het veel spannender vind nu...
Verder voel ik me gelukkig wel goed. Hopen dat dat zo blijft!

Terug
Bovenaan