afspraak gyn.

Vanmorgen me verloskundige gebeld omdat de zwangerschap nog niet werd afgebroken..
Dus zij direct ziekenhuis bellen voor een afspraak bij de gyneacoloog.
En kon dan ook direct terecht.. Daar aangekomen eerst gesprekje hoe ik me voelde enzo.
Toen echo gehad ter bevestiging dat het hartje inderdaad gestopt was. En toen het gesprek wat betreft de medicatie wat normaal is en wat niet.

Na alles naar de apotheek gegaan voor de medicatie en bij thuiskomst direct in gebracht..
Eerst wat verkrampt gevoel in de onderbuik en dit is onderhand over gegaan na best pijnelijk krampen in me benen , onderrug en buik.

Hopelijk is dit snel achter de rug.
Ik heb in iedergeval de 22ste na controle

Pfft meid, zag net op het andere forum dat het nu begonnen is. Blijft een heftig gebeuren. Maar aan de andere kant wel beter dat het zo gaat dan een curretage. Heel veel sterkte en ik hoop dat jullie het samen een plaatsje kunnen geven.

Dank jullie wel..
Ik lag net eindelijk in bed en moest ik niezen en toen kwam alles als een vloedgolf vrij..
Gelukkig was het vruchtje niet herkenbaar was een groot hoopje bebloed weefsel ten grote van een halve handpalm..

Verder moet ik het vloeien in de gaten houden want dat was een flinke lading. Heb direct maar de kraamverband gepakt in de hoop dat ik de nacht door kom..

en na een verschoond bed en schoongeboende badkamer eindelijk in bed voor hopelijk wat nachtrust

Terug
Bovenaan