Afspraak HA. wat kan je verwachten?????

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal

Rond 24 jan. is mijn NOD. De laatste cyclussen ben ik ineens onregelmatiger geworden. Als het deze ronde niet raak is  (ronde 13) gaan we naar de HA. Zelfs mn vriend zegt het.
Maar eigenlijk weet ik niet zo goed wat je bij die eerste afspraak kan verwachten? En ik ben ook bang voor slecht nieuws.
Wie kan hier meer over vertellen?

Het valt me trouwens ook op dat er veel nieuwe namen tussen staan. (gelukkig natuurlijk)
zijn er ook nog "oude bekende"??

groetjes Inge

hoi inge,

wat vervelend dat het nog niet is gelukt bij jullie!! bij een 1ste bezoekje aan je HA wordt waarschijnlijk eerst naar je cyclussen gekeken en of je temperatuurlijsten hebt?? zo niet, dan moet je eerst meestal een half jaar gaan tempen om te kijken wanneer je eisprong is, heb je al die templijsten dan kan de HA besluiten je door te sturen mocht je dit willen naar de Gyn. Maar dit is heel erg afhankelijk van welke HA je hebt. de een die wacht wat langer met doorsturen dan de ander!! eenmaal bij de gyn wordt je verder bekeken...hopelijk komt het bij jullie niet zo ver en wordt je toch nog zelfstandig zwanger!!

veel succes!!

ps gebruik je ovutesten?? dat werkt ook echt heel goed als je al een tijdje bezig bent?? www.testjezelf.nu kijk maar eens daar!!

liefs sweety

hoi ik ben onlangs ook bij de ha geweest.
eigelijk kwam ik daar voor duizeligheid ik vertelde ook dat ik zwanger probeer te worden.
dit tot heden nog niet gelukt was.
ga maar liggen zegt hij trek alles maar uit je boek slipje.
en voor dat ik het wist   zat hij met  twee vingers te voelen.
oja is niet erg doet niet zeer.
dit kun je verwachten.
de gyn doet de rest.

gr yvon

Ik zag ook erg op tegen het bezoek aan de ha, maar achteraf is dat alles meegevallen.
Ze wilde me toucheren, dat houd in dat ze met twee vingers voelt in je vagina. Niet prettig, maar niet pijnlijk ofzo. Bij mij volede ze wel de baarmoedermond maar niet de baarmoeder zelf.
Ik hield mijn temperatuur al bij en ik kreeg een kaartje om m'n temp op in te vullen.
Ze vroeg nog wat dingen over of ik regelmatig was en hoe mijn ongesteld heid verliep (hoeveel dagen, veel last van of niet, veel bloedverlies of niet, dat soort dingen)
En toen stuurde ze me door naar de gyn.

De meeste ha sturen je door als je een jaar bezig bent, als je jong bent dan willen ze soms 2 jaar wachten met doorsturen.

We hebben hier ook een topic: eerste bezoek aan gyn.
Daar zitten meer meiden die net beginnen aan de onderzoeken, je bent daar van harte welkom.

Deedee bedankt voor de tip. ik ga zeker ff kijken naar die topic!!

groetjes

Terug
Bovenaan