Afspraak pretecho-filmpje!

Wie heeft er al een afspraak gemaakt voor de pretecho? En waarom juist DIE week?

Ik heb een afspraak bij Baby view. 7 juli, dan ben ik iets meer dan 26 weken.
Dan zou het gezichtje goed zichtbaar zijn.

xxx Miranda

hoi

Ik heb al een afspraak gehad met 17 weken en ga nogmaals rond de 26,27 weken.
met 17 weken was het snoetje al heel duidelijk maar dan hebben ze nog geen onderhuidsvet.
en met 26, 27 weken heb je idd de mooiste foto's zeggen ze. tot 30 weken kan het maar aangezien ik niet zo heel groot ben en grote kindjes krijg leek het de echografiste dan het beste!
het is en blijft prachtig om te zien!

Liefs Jenny

Hoi Miranda,

Wij gaan 1 juli naar Babyview dan ben ik zo uit mijn hoofd ook ongeveer 26 weken.
Bij onze jongste hebben we dit ook rond deze tijd gedaan en ik kan je zeggen, het is echt de moeite waard.

Groetjes,

Suus

Wij hebben bij Dean met 24 weken een pretecho laten maken bij Baby Bubble. Nu willen we het weer doen rond die week. Moet nog een afspraak maken.

Groetjes,
Nelly.

Hoi

@suus, ik ga ook op 1 juli naar babyview!! Welke plaats ga jij?/ Ik in hoofddorp.

Ik ben dan bijna 26 weken, dat was volgens de persoon aan de telefoon de mooiste periode. Ik ga er maar van uit dat zij weten waar ze het over hebben toch.
Verder krijg ik in Augusus misschien ook nog een extra echo, een vriendin van mij loopt haar coschappen en zit in augustus op gynocologie in het LUMC, dus die heeft waarschijnlijk een proefkonijn nodig om echo's te leren maken en ik heb mijzelf maar ter beschikking gesteld (en dat vind ik erg, haha)

Groetjes Natalie

Terug
Bovenaan