Afspraak verloskundige

A

Anoniem

Guest
Dag lieve lieverds.

Allereerst, fijn dat ik weer wat van Kaa en Biaggi, Niempie enzo heb gehoord. (heb jullie gewoon een beetje gemist)
Nou, ik heb de 29e maart en afspraak bij de verloskundige.
Spannend.......

Weten jullie? Ik schaam me diep, maar ik ben soms zo bang. Bang dat het financieel allemaal niet gaat lukken misschien. Mijn baan raak ik kwijt, want ik kan niet 40 uur per week blijven werken en we moeten verhuizen. Nu is mijn auto ook nog kapot gegaan, dus een nieuwe gekocht! Kortom: Financieel valt het erg tegen nu.
Ik word er soms wat verdrietig van, maar ik schaam me dan ook diep, omdat ik juist heel erg blij zou moeten zijn. Dat ben ik ook hoor.....
Ik begin gewoon een beetje onzeker te worden. Zucht.........

Ik laat jullie natuurlijk weten hoe het daar geweest is.

Dikke kus Yvette

En ik hoop dat ik alle meiden mee kan nenem naar het november forum!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hoi Yvette,

Je hoeft je nergens voor te schamen joh! Het wil niet zeggen dat je je alleen maar gelukkig mag voelen als je zwanger bent. Het is heel logisch dat je ook onzeker bent en zeker als je ook nog een aantal tegenslagen hebt! Je moet er gewoon lekker over praten zodat je jouw onzekerheid van je af kan zetten. dan kun je des te sneller weer met een opgelucht gevoel genieten!!
Groetjes kreeftje

Hi Yvette!

Ik kan me goed voorstellen dat je door al die dingen een beetje onzeker wordt of het financieel allemaal wel gaat lukken.
Maar volgens mij moet het altijd wel lukken toch?
Ik ben nog niet zwanger, maar ik zit nu ook al wel met die onderzekerheden, want wij hebben ook net een nieuw duur huis en ik ben mijn baan kwijt, maar ik weet zeker dat het wel zal lukken als we een kindje krijgen. Ik wilde eigenlijk alles helemaal op orde hebben (vaste baan enzo), voordat er een kindje kwam, maar dat zit er voorlopig niet in, maar we willen toch niet langer wachten.    
Kan je er wel over praten met je man/vriend? Zit hij ook met die zorgen of weet hij je wel gerust te stellen?
Het zijn spannende tijden dus ik denk dat het logisch is dat je 1001 onzekerheden hebt.

Nou meid, veel succes, ik denk aan je!
Groetjes,
Sandra

Hoi Yvette,

Meissie, wat hadden we nou afgesproken ??? Jullie zouden toch lekker gaan genieten ???? Het is helemaal niet erg dat je je daar voor schaamt. Ik zou mij net zo voelen denk ik. Ik kan er niet over oordelen maar beloof je mij nu wel dat jullie er lekker van gaan genieten en laat de sores even achterwege. Geloof mij, het komt vast allemaal weer op zijn pootjes terecht !!!!

Dikke knuffel Biaggi

P.S. Heel veel succes bij de verloskundige en laat even weten hoe het was !!!!

Ha Yvette,

Als eerste heel veel succes de  29e maart bij de verloskundige.
Dat je je niet hoeft te schamen is erg makkelijk gezegt natuurlijk...  Dat je het  financieel gaat halen zal vast goed komen. Het lijkt wel of het gras bij de buren groener is, maar je bent heus de enige niet die even iets slchter bij kas zit! En als je even zuiniger om moet gaan met je geld is toch ook geen probleem, eigenlijk pas je je daarmee sneller aan dan je denkt. Wees blij en gelukkig met je bijzondere groei in je buik. Dat is ook wat je doet, dus probeer daar vaker aan te denken als je je rot voelt. Miasschien helpt dat wel. En hoort die onzekerheid niet bij je 9 maanden???
Succes.

Ik zelf zit nu in de 2de ronde. Over 2 dagen (10de) is mijn NOD, hoop natuurlijk dat ik niet ongi word... Zoals zo velen die dat hopen hier op dit forum... hihi
Groetjes J

Terug
Bovenaan