Afspraak verloskundige

Hoi dames!
Zoals de titel al zegt heb ik een afspraak gemaakt met de verloskundige. 28 november is het zover. Ik ben dan 8weken en 2 dagen zwanger.
Ik heb in 2007 een Gastic Bypass (maagverkleining) gehad en daardoor bleek achteraf dat ik met de geboorte voor Vico zowiezo als in het ziekenhuis had moeten bevallen. Nu ben ik in het ziekenhuis bevallen omdat meneer in het vruchtwater had gepoept.
Nu zijn er allemaal dingen gaande of dat ze deze groep mensen (die een Gastric Bypass hebben gehad) wel of niet willen verplichten om in het ziekenhuis te laten bevallen.
Tot de tijd dat daar niets over duidelijk is, ben ik onder controle bij mijn eigen verloskundige, maar ik kan later in de zwangerschap wel worden doorverwezen naar de gynocoloog.

Liefs Ester

Fijn dat ze je wel goed in de gaten houden. Ik zou een aantal dingen tijdens de zwangerschap bevalling en kraamtijd nu heel duidelijk ander willen.en doen.
als jij je beter voelt in het siekenhuis ou ik daar ook onder controle gaan. wel zo fijn als je weet waar je terrecht komt.

Hoi Immke, Ik heb tijdens de vorige zwangerschap een goede begeleiding gehad bij de verloskundige hier in het dorp. Ik wilde bij Vico het liefst thuis bevallen maar dat ging dus niet omdat hij in het vruchtwater had gepoept, en achteraf ben ik blij dat ik toen de mogelijkheid had voor een ruggenprik.
Ik heb toen ook al meteen gezegt dat ik dat bij de volgende niet wil, omdat ik werkelijk niets van de bevalling heb gevoeld. Als ik deze keer gewoon thuis mag/kan bevallen dan doe ik dat zeker!

Oke:) hier soort van gelijk verhaal. wij moesten.na bijna 30 uur weeen alsnog naar het ziekenhuis omdat ik.nog geen 4cm ontsluiting had, schoot dus niet echt op. ook ruggenprik gehad. hoop nu thuis te kunnen bevallen.. en anders zonder ruggenprik want ik heb er ook echt weinig van meegekregen..door vk en zkh wel fijne zorge gehad! Dus weer naar het ziekenhuis zo geen ramp zijn, al zag ik daar de vorige keer echt heel erg tegenop.

Hoi Ester,
ik lees je verhaal en zie dat jij ook een maagverkleining hebt, hier nog een.
Lijkt me leuk om in contact te blijven met elkaar,misschien dat we informatie kunnen wisselen aangezien we in de zelfde situatie zitten.
Ik ben op 5 augustus uitgerekend en wordt na het weekend nog gebeld door mijn chirurg om te kijken of ik hierin begeleid moet worden.
Ik laat het nog even weten als jou dat wat lijkt.
Geniet van je zwangerschap en veel succes met alles!

Groetjes

Terug
Bovenaan