Afspraak verloskundige

Hoi meiden!
Wat spannend allemaal :D
Ik heb nog geen afspraak gemaakt bij de verloskundige.. Ik ga waarschijnlijk binnenkort verhuizen, en zodra dat zeker is en ik de sleutel in handen heb dan ga ik daar naar een verloskundige praktijk kijken. En uiteraard naar een nieuwe huisarts! Zijn jullie eerst naar de huisarts geweest, of hebben jullie zelf gebeld naar de vk?

Hoi Mamabeer,

Ik heb afgelopen donderdag zelf even de VK gebeld om een afspraak te maken. Ik heb de vorige keer met 7 weken een miskraam gehad dus ik mag sowieso een echo met 7 weken. En ik vertrek binnenkort voor 3,5 week naar Thailand dus ik wilde heel graag van te voren en checkup hebben.

Ook ik heb gewoon zelf gebeld hoor. De huisarts weet nog niet eens dat ik zwanger ben. Ik moet sowieso onder behandeling in het ziekenhuis dus vandaar dat ik geen afspraak heb met de verloskundige maar met de gynaecoloog.

o kijk, jij krijgt standaard al een echo bij 7 weken. Dat is wel erg fijn... Ik heb nog niet gebeld, mede omdat ik tot vandaag zat af te wachten of ik ga verhuizen. En dan ga ik naar een andere gemeente, en zal ik dus ook naar een andere verloskundige gaan. We hebben dus net te horen gekregen dat het huis door gaat! Ik ga straks meteen even opzoeken waar er een verloskundige in m'n nieuwe buurtje zit. Laat je weten hoe je echo was? Ben heel benieuwd!

Terug
Bovenaan