Afspraak vk

Afgelopen woensdag hadden we een goede echo, ik was donderdag vrij en kon het niet laten om de eerste lading babykleertjes te halen. Vind alle kleertjes zo leuk!

Vandaag 2e afspraak bij de vk! Me bloeduitslagen waren allemaal goed, bloeddruk goed! Alles goed!

Ze ging nog even proberen om het hartje te luisteren, Het was nog een beetje lastig te vinden maar toch even gehoord, het werd voornamelijk verstoord omdat ze kleine aan het schoppen was en je dat duidelijk hoorde, bij de echo was de kleine ook al zo lekker actief! Nu voel ik nog niets maar ben benieuwd straks!

8 maart hebben we een pretecho en hopelijk kunnen we dan ook al zien wat het word!

SUPER!!!! Altijd goed om te horen dat alles goed gaat.

Spannend 8 maart al de pretecho. Bij de tweede hebben wij ook een pretecho laten maken met 20 weken. Deze keer willen wij het weer alleen even bekijken met hoeveel weken we dit doen.

Wij hebben gisteren de combinatietest gehad en we mochten maar liefst 45 min naar de beeb kijken. Eerst had hij/zij de hik daarna keerde ie de rug naar ons toe toen ging ie met de handen zwaaien en naar de mond toe. Daarna besloot ie te gaan slapen, dus moest ie even wakker gemaakt worden en toen kon de echoscopiste eindelijk goede foto's maken voor de nekplooimeting. Binnen 5 werkdagen krijgen we de uitslag per post als er iets niet goed is worden wij eerder door de verloskundige op de hoogte gesteld.

Groetjesssss

Oh ja,

HAPPY VALENTINE!!!!

Wat goed dat alles goed gaat! Hier ook, gister hartje gehoord en ook moeilijk te vinden, druk baby'tje!
Wij hebben morgen de 3d echo (14 wkn 5 dgn), ben heeeeeel benieuwd wat het gaat worden!!! :-D SPANNEND!!!

@gejusa
bij onze miskraam met 12 weken was het toen hij geboren was ook al te zien het zou een jongetje zijn geweest, dus denk inderdaad wel dat het dan al te zien is.

@Anoli echt waar?!!!! Ik weet dat met 10 a 11 weken de geslachtsorganen groeien maar dat je het dan al zo duidelijk kan zien?!!!! Dat moet heftig zijn geweest!!!

Terug
Bovenaan