afspraak vk

Vandaag maar eens gebeld voor een afspraak bij de vk.
Ze hadden al mijn gegevens nog in de computer dus was mooi makkelijker..

16okt om half 12 moet ik er zijn en het leuke is heb de verloskundige die bij de bevalling van me zoon was (nouja er voor ben toen overgedragen naar de gynaecoloog)

ik heb ook weer de verloskundige gebeld die me heeft begeleid bij de vorige zwangerschap. Wel zo handig! Ik heb zelf 10 oktober de intake (wel raar, aangezien morgen de echo is...).

Dat is apart ik verwacht de echo midden/eind november

Ik vond me verloskundige praktijk erg prettig luisteren gewoon echt naar je en beoordelen alles met hun praktijk ervaring ipv zo is het en zo gaat het..

En ze hebben mijn gegevens en bevallings verhaal van mijn zoon en begrijpen daardoor ook beter mijn angsten

Ben dan 8+3 wkn op 16oktober dus dan zal begin november zijn ben de 10de nov. 12wkn

en ze doen het liefs tussen de 10 en 12 wkn de termijn echo en ze doen eerder een echo bij twijfel of medische redenen

oef dat lijkt me wel lang wachten. Hier is de termijnecho ook rond die tijd, maar vanuit de vk-praktijk bieden ze de mogelijkheid om ook met 8wk al een echo te maken. Daar maak ik graag gebruik van want ik ben reuze benieuwd.
Misschien gaan we vragen of bij de termijnecho gelijk naar de nekplooi gekeken kan worden

a dat klopt ik heb dat toen met mijn zoon gehad daar was veel onduidelijkheid over aangezien ik door de pil zwanger was geraakt en toen geen pilstop had gedaan(had niet zo zin om ongesteld te zijn tijdens me bruiloft haha) en toen heb ik hem ook vroeger gehad maar hij werd gedaan op papier van wegge een bloeding

Terug
Bovenaan