afspraak voor 20 weken echo

2 december komt dan eindelijk de 20 weken echo.. ben erg benieuwd wat ze allemaal gaan doen..Hopelijk horen we dan wat het gaat worden.. Willen jullie het ook weten van te voren?Owja en
eerste keer kerst en oud en nieuw zonder alcohol haha!!

haha komt allemaal goed, Met de 20 weken echo kijken ze of je kindje goed gegroeid is.
Of de organen goed zijn ontwikkeld, het kindje geen openruggetje, klompvoetjes, en dergelijke heeft. Ze onderzoeken gewoon alle afwijkingen die het kindje zou kunnen hebben.

Kerst en oud en nieuw zonder alcohol, tja dat heb ik al een keer eerder gehad. Ik had toen de jip en janneke nep champagne van de hema gekocht, dan heb je toch een beetje feestelijk gevoel haha.

liefs Do

Ja wij willen het ook horen, wij hebben aankomende dinsdag onze 20weken echo en vind ook best spannend om alles te zien en het geslacht natuurlijk

goed idee die champange ;-) spannend zeg! wel fijn dat ze dan zo'n beetje alle eventuele afwijkingen al kunnen zien. 4zwanen succes dinsdag!

Ja mijn zus en ik waren toen ook samen zwanger en dachten we moeten toch met iets feestelijks kunnen proosten, vandaar de bubbeltjes van jip en janneke. We hebben er erg om gelachen en zeiden nu gelijk tegen elkaar (zijn weer beide zwanger en dit keer scheelt het maar 1 week), zo wij weten waar we mee gaan proosten met oud en nieuw.

Terug
Bovenaan