afspraak voor echo is gemaakt

Nou dames, ik heb net een afspraak voor de echo gemaakt, maandag 27 juni om 10.15. Dan zou ik als alles goed is 7w6d zijn. De afgelopen dagen geen rare afscheiding meer gehad en sinds gisteren ben ik kotsmisselijk. Mijn lunch ligt alweer in de wc. Dus, misschien zit er nog een steeds een klein wondertje in mijn buik.....We zullen alleen even moeten wachten om dat te kunnen gaan bekijken.
 
Ha meis,

Wel lekker dat je al redelijk snel naar de verloskundige mag voor een echo.
Ik moet morgen ook maar eens gaan bellen. Zou graag voordat ik op vakantie ga weten of alles goed is.

Het is wel lekker of niet natuurlijk dat je je zwanger voelt. Dat geeft natuurlijk wel weer hoop.

Ik heb bij de zwangerschap van mijn dochter ook een paar keer bloed verloren. Waarschijnlijk door de doorbloeding van mijn baarmoedermond. Ik hoop dat het bij jou net zo goed afloopt dan bij mij. En dat je over een tijdje een kerngezond babytje in je armen kan houden.

Succes meid.
 
Wat duurt wachten dan toch lang he! Vreselijk. Aan de ene kant wil ik mezelf beschermen door te zeggen dat het niet goed is, dan is de klap dadelijk minder groot, aan de andere kant voelt het gewoon heel anders. De kwaaltjes houden nl. wel aan.....

@ micromuis: ik ga voor je duimen maandag. Hoe laat mag je? Hopelijk vroeg in de ochtend zodat je niet de hele dag de tijd hebt om je op te naaien.
 
Hay hay,

Ik moet half 2 in Sneek zijn...............echt heel spannend!! Voel me zwanger, misselijk en zere borsten! Veel erger aanwezig dan de vorige keer! Ik heb vertrouwen al zal ik dat maandag na de echo met een hartje veel meer hebben!

xxxxxxxxxxxxxxxxxx
 
Terug
Bovenaan