Afspraak voor een pretecho gemaakt!!

Wij hebben vandaag een afspraak gemaakt voor een pretecho.
We kunnen 27 juni terecht om 19:30.
Vind het zooo spannend!!
Waarschijnlijk kunnen wij dan al achter het geslacht van de baby komen.
Ben zo benieuwd, wij hebben beide al wel een vermoeden wat het word.
Bij onze zoon wisten wij het beide zeker dat het een jongen werd, maar nu twijfelen we nog een beetje.
Over ruim anderhalve week weten wij het waarschijnlijk.
Zijn er al andere mama's die al een pretecho gepland hebben staan of misschien al het geslacht weten?
Hou jullie op de hoogte.

Goedemorgen!

Super spannend zeg!! Laat je het ons dan ook weten of jullie nog een zoon of een dochter gaan krijgen?
Nog 1,5 week geduld hebben dus... Hoeveel weken ben je dan zwanger tijdens de echo?

Wij doen zelf geen pretecho... Vriendlief wil wachten tot HET moment zelf...dat lijkt hem zo'n magisch moment.. Dus ik moet nog héél lang geduld hebben...
Bij mijn beide kinderen dacht ik zeker te weten dat ik een meisje kreeg...bij de eerste voelde ik dat zo sterk en mijn tweede zwangerschap was echt exact hetzelfde, dus dacht ik zeker weer een meisje te krijgen. Zelfs de hartslag die elke dag gecontroleerd werd de laatste maanden was bij beide exact hetzelfde, erg hoog.
Groot was mijn verbazing dat mijn tweede een jongen was...hahaha, net zo gelukkig en blij, maar wel verbaasd.

Nu denk ik weer een meisje te krijgen...maar durf daar helemaal niet op te vertrouwen...

Ben heel benieuwd naar jullie pretecho!
Groetjes

Wij weten het nog niet, lijkt me wel heel leuk, maar ik hoor ook wel eens dat je niets ziet omdat het kindje met een armpje voor het gezicht ligt en dan kan het ook een teleurstelling zijn. Mij lijkt het altijd wel mooi om je kindje weer te zien, hoe dan ook... Maar we wachten eerst de 20 weken echo af. Die hebben we 18 juli en dan willen we wel weten wat het wordt.
Die pretecho doen ze toch pas tussen 24 en 30 weken of niet?

Jullie veel plezier!

Groetjes

Hoi hoi,

Ja wij gaan ook een pret echo laten maken, echt super leuk! Bij onze 2de konden ze met 20 weken het geslacht niet zien dus wij een pretecho gepland toen hij hield stug z'n pootjes bij elkaar...70% een meisje met een slag om de arm, zei de echoscopiste toen...de aanhouder wint want 3 weken later alleen een geslachtsbepaling laten doen en taaadaaaa het was een jochie :) hihi maar wel ontzettend leuke ervaring en alles staat op dvd.

Veel plezier! Liefs Elain

Hoi hoi!
Wij hebben 11 juli onze eerste pretecho op de planning staan. Ik ben dan 18,5 week zwanger.
Wij hebben een pakket gekozen. 3 echo's + een fotoshoot na de bevalling voor 100 euro. Dat is niet slecht he? Alle foto's krijg je mee en je krijgt ook een dvd met de echo er op. We hebben 22 juni ook nog een echo staan bij de gyn, ik hoop dan dat hij kan zien wat het gaat worden!! Jullie heel veel plezier x Maris

Hoi dames,

Ik ben ook erg benieuwd als de kleine er zin in heeft om zich goed te laten zien.
Bij onze zoon duurde het even voordat hij meewerkte, maar we zien het wel.
Vind het al leuk om naar de kleine te kunnen kijken op je gemak.
In het ziekenhuis is het toch anders.
Ik zal 16 weken en 2 dagen zijn als wij de echo hebben.
Tijdens het maken van de afspraak vroeg ik er nog naar, als ze het geslacht konden zien.
Volgens de echoscopiste wel, we zullen het zien.
4 weken later hebben wij de 20 weken echo dus hebben we nog een kans.

Terug
Bovenaan