Afspraak

Hallo meiden,

Voor iedereen de allerbeste wensen voor het jaar 2005.

Vorige week donderdag ben ik op nacontrole geweest in het ziekenhuis. Ik ging er naartoe met het idee dat ik persé onderzoeken wilde. De gyn. adviseerde me eerst een paar maandjes rustig aan te doen. Hij vond ons beide nog jong(net 27) en gezond en omdat we verder niets geen gekke dingen in de familie hebben dacht hij dat het niet nodig was. Meestal komt er niet veel uit de onderzoeken. Hij adviseerde ons even een paar maandjes te wachten (een paar is 2 toch??) mocht ik wel graag meer onderzoeken willen dan moest ik dat aangeven. Tot nu toe zijn we het wel met de gyn eens om het even een paar maandjes rustig aan. Ik vond het een fijn gesprek en heb een echo fotootje meegekregen van ons "babytje". En praten met lotgenoten was ook goed hij verwees naar de website grappig he!

Ik hoop voor ons allen het beste voor dit jaar. Wij doen even rustig aan maar blijf actief op forum.

Liefs Biate.

Hoi Biate,

Nou, dan zitten we in hetzelfde schuitje. Wij doen ook, zij het deels noodgedwongen, rustig aan.
Evengoed zit ik hier nu wel bijna dagelijks, vind het veels te gezellig en helpt inderdaad.

Toch wel fijn dat als je echt behoefte hebt het onderzoek gestart kan worden.
Zelf denk ik ook dat er bij ons niets uitkomt, maar in ons geval heeft het ziekenhuis zelf direct besloten het onderzoek te starten, maar dat had ik toch wel gewild. Zelf ben ik ook 27, maar daar is nooit wat over gezegd eigenlijk.

Hopelijk zie ik je dus gauw weer hier.

Gr. Ariane

Hoi Biate,

Fijn om weer ff wat van je te horen. Kan me voorstellen dat je het moeilijk vind allemaal. De gyn zal waarschijnlijk nog zeggen dat je gewoon pech hebt gehad (met een grote P), dat zeiden ze tegen de zus van mijn vriendin ook, die heeft nu 3x een mk gehad maar heeft al een gezond kindje. Nu gaan ze wel onderzoeken.

Veel sterkte, liefs Po

Hi Biate,

Ik hoop dat je de feestdagen een beetje goed doorgekomen bent en dat je weer wat beter in je vel zit.
Je moet inderdaad doen waar je jezelf goed bij voelt. Ik ken dat gevoel zo goed dat je steeds te horen krijgt dat het pech is maar het wordt wel steeds ongeloofwaardiger. Misschien als het ooit goed komt dat ik dan ook kan denken 'Het zal inderdaad wel pech zijn geweest"maar op dit moment voelt het niet zo.

Knuffel,

Corina

Terug
Bovenaan