Afspraken maken...

Hoi hoi, alles goed met iedereen?

Vandaag gebeld met de verloskundige en een afspraak voor de eerste echo en de intake gepland: 18 april (zou volgens de vak dan precies 10 weken zijn, ik denk zelf iets korter). Maar jeetje, wat klinkt dat ver weg nog!!

Volgende week of die week erna komt de mevrouw van moeders voor moeders als het goed is.
Die belt nog voor de precieze datum.

Dus alle formele regelingen voor nu weer gedaan. Als alles goed blijft gaan moet ik daarna voorzichtig gaan bedenken wanneer het handig zou zijn om mijn leidinggevende op de hoogte te stellen. Heb over twee weken functioneringsgesprek maar dat vind ik net even wat te vroeg...

Ondertussen gaat alles wel lekker, wat veel voorkomende dingetjes: moe, gespannen borsten, bij vlagen misselijk. Maar alles nog goed te handelen. Dus we tellen rustig de dagen af tot de 10 weken...

Hi Suuuuz,

Hier zijn alle formele dingen ook al geregeld. Mijn leidinggevende wist zelfs als eerste dat ik zwanger ben... Maar dat is dan ook m'n vriend;)

Moe ben ik ook! 's Avonds val ik rond 21:00 in slaap... (Gezellig;)) Daarbij word ik steeds misselijker en dat samen maakt me nogal lamlendig de hele dag... En m'n borsten doen heeeeel erg pijn! Maar ben er nog steeds heel blij mee hoor haha!!

Vind het wel heel spannend of het goed blijft gaan... Maar daar probeer ik maar niet teveel aan te denken... Ook helemaal geen reden voor!

Hoi,
Ik heb 2 april de echo! Het klinkt zeker ver weg, maar het is zo april (hoop ik).
Maandag spraken we in het team over een collega die zwanger is en vervangen moeten worden. Er moet een vacature gesteld worden. Ik wilde het zo graag zeggen, maar ik wacht toch maar even.

Hier ook moe, moe, moe. Vandaag bloed laten prikken ivm vermoeden bloedarmoede. Dat was bij mijn eerste ook zo. Nu wordt ook mijn schildklier onderzocht, omdat ik te licht ben (lees te mager, maar dat vind ik zo'n naar woord). morgen uitslag....

Groetjes Marina

Hoi,

Vandaag afspraak met mevrouw van MvM (hopelijk reageer ik dit keer met minder misselijkheid op die blauwe flessen). En ik heb ook op 2 april eerste afspraak voor echo. Dan 8-9 weken zwanger... Spannend allemaal!

Hoi dames,

Eerste officiële dingen heb ik ook geregeld.
25 maart intake VK, 11 april 1e echo. Naar dat laatste zien wij helemaal uit.
Ik heb nu al zin om (schoon)ouders in te lichten, ze worden allebei voor het eerst grootouders! Extra leuk!
Werkgever stel ik zo lang mogelijk uit, die verwachten het niet van mij!

Klachten?! Van alles, moe en dan ook de hele dag, pijnlijke, zware borsten, 'buikpijn', gelukkig niet misselijk. Ik begin al vroeg met opstaan, dat werkt goed!

Groetjes

Dat vond ik zulke leuke momenten, bij onze eerste was het ook voor beide schoonouders het eerste kleinkind!

En idd die blauwe flessen, blegh!! Maar goed, voor het goede doel....

Terug
Bovenaan