afsraak

A

Anoniem

Guest
ik heb gister de verloskundige maar weer gebelt en mag 6 augustus komen en op 10 aug een temijn echo SPANNEND!!!!! wel een lekker weekje ook nog naar het cb dus echt alles tegelijk maar ja

verder gaat het goed nergens last van [komt misschien nog wel maar hoop het niet] voel me ook nog niet zwanger moet alleen veel meer naar de wc moet er echt nog aan wennen geloof het ook nog niet helemaal misschien ook omdat ik nergen last van het bij jayden wist ik het nl al voordat ik een test deed voelde het toen ook echt maar ja komt vanzelf goed neem ik aan

groetjes sil

Oh wat spannend zeg!
Ik voelde me bij beide zwangerschappen ook heel anders, dus dat zegt idd niet zoveel. Zou toch mooi zijn als je er zonder al teveel kwaaltjes door heen komt.
Succes, Sil

idd erg spannend........... bij mij waren ook allebei de zwangerschappen heel anders, bij de eerste wist ik ook al voor de test dat ik zwanger was(terwijl die niet eens gepland was) en bij de 2e wist ik het echt niet, maar ik hoop voor je dat je niet te veel kwaaltjes zult hebben, maar zal wel goed komen he

groetjes susanne

Terug
Bovenaan