afstand nemen

A

Anoniem

Guest
hoi meisjes....

ik ben helaas zondag na een dag overtijd te zijn geweest toch ongesteld geworden, en in tegenstelling tot de andere maanden, ben ik er nu zo vreselijk mee bezig geweest deze maand, dat ik er van ben geschrokken, ben echt drie weken van de afgelopen maand met mijn gevoel en lijf bezig geweest, en dat wil ik deze maand niet weer laten gebeuren, dus ik ga wat afstand nemen, mischien voor een maandje mischien langer, (hoop natuurlijk terug te komen en naar het zwanger forum te kunnen, hihi). ben dit jaar twee keer zwanger geweest en twee keer over moest ik onder het mes omdat het niet goed was, ik ben nu te gefixeerd op het zwanger worden, ook ben ik erg bang om niet meer zwanger te kunnen worden.... pffff wat een gedoe. ik dacht altijd dat het leuk was om zwanger te willen worden

ik wil iedereen heeeeeel veel succes wensen bij het klussen, en iedereen bedanken voor het medeleven, ik vind het een warm forumpje..

liefs sas

meid ik hoop dat wat afstand je wat goed doet!!!!!! heel veel succes met alles!! je bent altijd welkom hier!!!! kus

He groot gelijk hoor meid , ook ik heb me een tijdje terug getrokken , en daar door kwam ik wwer op adem en tot mezelf.....

Hte gaat nu goed en lees iedere dag weer mee op het forum , maar kan het een plek geven, ben er niet meer contineu mee bezig.

Ik hoop dat het voor jou ook werkt zo, en tuurlijk kan je zwanger worden , maar geef het de tijd, hoe moeilijk ook , ik duim voor je

Liefs Daan

Ik hoop dat het nu wel gaat lukken voor jullie!!
Heel veel suc6 en hopelijk tot snel

Hoi,

Ik snap je helemaal, soms denk ik, terwijl wij nog niet lang bezig zijn dat het nooit gaat lukken en dat ik er te veel mee bezig ben. neem de tijd en de afstand, je hoort wel vaker dat het dan opeens raak is, ik duim voor jullie

groetjes

hoim hoi meissie

ook ik heb me wat meer terug getrokken de afgelopen tijd na mijn MK...weet heel goed hoe je je voelt, en ik moet zeggen het werkt voor mij nu stuk relaxter!! voel me ook beter nu ik er minder mee bezig ben, je leven gaatg nu iets beter door en wat sneller op een of andere manier. Hopelijk vindt je de rust voor jezelf en natuurlijk komt er voor jou een posi test hoor, geef het alleen wat tijd hoe moeilijk dit ook is!!!

heel veel sterkte en hopelijk hoor ik snel goed nieuws van je!! veel succes toi toi

liefs sweety

Lieve Sassie,

Kom lekker tot rust, vind je balans terug en echt, alles komt goed. Dat wéét ik gewoon. Zodra je zin of behoefte hebt hier weer eens te kijken zie ik je graag weer terug, en hoop dat dat op het zwanger forum zal zijn. Ik gun het je zo meis, ik blijf ook voor je dóórduimen. Houd vertrouwen, je kotertje blotertje is onderweg!

Heel veel liefs en een hele dikke extra superknuffel!
Tess

Terug
Bovenaan