Afstand nemen

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

Mij vriend en ik zitten nu in ronde 14. En was eerste elke dag actief op het forum.
Helaas zijn we nog niet zwanger en probeer ik er wat afstend van te nemen.
Na 8 maanden gestopt te zijn met roken ben ik toch weer begonnen (FOUT)
Maar ik dacht het heeft toch geen zin. Nu gaan we toch weer proberen te stoppen en het is weer heel moeilijk.

Nou ik zie jullie over een tijdje wel weer en ik hoop dan eens te kunnen zeggen dat ook ik zwanger ben.

Liefs Bontrie

lieve bontrie,kan me voorstellen dat je het even voor gezien houd wij zijn namelijk nu bijna een jaar verders en ook helaas nog niet zwanger mogen zijn en voel me ook vaak verdrietig,heb ook poosje afstand gedaan maar soms als ik iets lees typ ik toch wat terug je kunt namelijk toch beetje je hard luchten maar ik zou zeggen sterkte meid en hopelijk binnenkort toch zwanger te mogen zijn /worden groetjes

Hoi Bontrie!

Ik kan je zeggen, afstand nemen van het forum helpt echt!!
Voel je je een stuk prettiger bij en denk je niet de hele dag aan zwanger worden.

Sjouw hier zelf ook nu al vanaf augustus en in het begin dagelijks. (eigenlijk de hele dag ;-))
Maar sinds ik een nieuwe hobby heb  vergeet ik heel het forum soms ineens.

Hoop dat je snel terug komt om te melden dat je zwanger bent.

Succes meid!!!

x Mamaloe

Lieve Bontrie,

Wat klote voor je! Ik weet hoe je je voelt. Wij zijn ook al sinds april vorig jaar bezig. Misschien inderdaad beter om even afstand te nemen. Je moet gewoon doen wat goed voelt.
Ik wens je heel veel sterkte en ik hoop toch snel van je te horen dat je zwanger bent.

xx
Dile

Lieve Bontrie!

Ik begrijp het meis! Na zo'n lange tijd....neem lekker afstand en als je weer wat kwijt moet weet je ons te vinden!

Dikke kus en sterkte. Ik hoop dat we snel een wondertje mogen krijgen.
 xxxx maan

Hoi Bontrie,

Dit kan ik me goed voorstellen. Je bent er zooo mee bezig en dan gaat het ook niet. Volgens mij is inderdaad het beste om afstand te nemen! Zelf was ik al 16 maanden bezig en helemaal gefrustreerd en verdrietig als ik weer hoorde dat iemand zwanger was geworden in de vriendenkring. De afgelopen maand ben ik er eigenlijk helemaal niet mee bezig geweest omdat er een familielid op sterven lag, en tsja, nu ben ik dus zwanger! (ik geloof het zelf nog steeds niet, maar de test ligt voor mijn neus) Maar het is makkelijker gezegd dan gedaan, dat afstand nemen. Afstand van het forum gaat je vast en zeker helpen...

Heel veel geluk, en jullie tijd komt! Heb vertrouwen :)
Liefs,
Duin

p.s Ik bedoel niet perse 'dan gaat het ook niet' dat je dan niet zwanger kan raken als je er mee bezig bent, maar meer als in stress enzo..

X

Terug
Bovenaan