Afstudeeronderzoek: Aankoopgedrag baby/kind spullen

Hoi allemaal,

De laatste maanden van mijn studie Commerciële Economie aan de Hogeschool van Amsterdam staan in het teken van een afstudeeronderzoek.

Helaas kom ik op dit moment nog respondenten te kort.

Voor mijn onderzoek wil ik graag inzicht krijgen in het aankoopgedrag van baby en kind spullen.
Verwacht jij een baby en/of heb jij een kind tot 6 jaar?
Zou jij dan deze enquête voor mij willen invullen? Dit zal ongeveer 5 minuten duren.

De uitkomsten worden alleen gebruikt voor mijn onderzoek, de gegevens worden dus niet aan derden verstrekt!

Vul bij de laatste vraag je emailadres in en maak kans op één van de kinderprijspakketten!

Alle hulp is welkom. Alvast heel erg bedankt!

https://hva.eu.qualtrics.com/jfe/form/SV_9YWChnaxz5XKEkJ

Zouden jullie toevallig mijn onderzoek ook willen invullen? Ik krijg het namelijk niet voor elkaar om een topic aan te maken..
Ben jij of ken jij ouders met een Facebook profiel en minimaal 1 kind jonger dan 13 jaar oud? Dan zoek ik jou. Je zou me enorm helpen door mijn enquête in te vullen als je binnen de doelgroep valt of hem door te sturen als je iemand kent die binnen de doelgroep valt.
Je vult hem in op: www.sharenting.nl
Hier vind je ook wat meer informatie over het onderzoek.
Voor elke respondent maak ik €0,10 over naar het Wereld Natuur Fonds. Je steunt er dus indirect ook nog een goed doel mee.
Bedankt alvast!

Terug
Bovenaan