Aftellen 3 weken

NEt terug van de Gyn. de wekelijkse controle weer gehad. Het is zo'n leuk mens.... houdt er van om echo's te maken

kleine meisje werkte niet mee draaide zich lekker om.
ze ligt laag maar nog niet vast in mijn bekken
is een mooi formaatje (6 pond waarschijnlijk)
doordat ze zich omdraaide konden we heel mooi haartjes zien (geen idee van wie ze die heeft) en het speknekje en haar oor.

Vandaag gehad over inleiden, vanwege de alternatieve manier na een KS, maar ook over strippen
mocht ze er over 2 weken niet zijn mag ik kiezen of ik gestript wil worden, de week erop in ieder geval inleiden :)
dus langer dan 3 weken duurt het als het goed is jiet meer

JIHAAAAAA wat een leuk vooruitzicht

Wauw, spannend! En fijn dat alles goed is. Blijft leuk om je kleintje te bewonderen op een echo. Maar over 3 weekjes kun je jullie meisje eindelijk vasthouden!!

Ik heb als het tegenzit nog 7 weken te gaan en daar probeer ik maar vanuit te gaan dan valt het alleen maar mee als ons kleintje eerder komt...

stiekem hoopte ik ook op eerder hoor.. maar weet je.. ze zit daar goed, beste plekje om nog ff te groeien en aan te sterken

en gelukkig laten ze je niet meer lopen tot 42 weken ;-)

morgen 38 weekjes wat vliegt de tijd toch

Leuk hoor! Fijn dat er nu een einddatum aan zit.
Bij mij ook! Vorige week zei de VK dat ze mij voor het weekend van de 42ste week inleiden, en dat is 16 sept. Hoop natuurlijk dat hij eerder komt, maar wel fijn dat je nu weet dat het niet nog langer kan duren haha.

Vanmiddag weer controle, ben benieuwd, het rommelt niet meer zo erg, wel steken en veel slijm, maarja dat heb ik al weken.

rond onze trouwdag uitgerekend dus 40 weken dan een gesprek over strippen en als ik wil direct met het onderzoek
en je hoort hier telkens meer met 41 weken inleiden...

dus 3 weekjes zitten we met zn alle lekker bij elkaar hahahaha

Terug
Bovenaan