Aftellen!!!! 9 / 8 / 7 / 6 / 5 / 4 / 3 / 2 / 1

Nog minder dan 9 uurtjes en dan breekt onze maand aan....
Spannend!!!
Morgen ben ik precies 37 week en hoop dat de kleine gauw komt want ben het wachten wel zat ;)

Hoe lijkt het met jullie???
Zijn er als mensen met duidelijke voortekenen of misschien al weeen?

Hier afgelopen weekend weeen gehad en inmiddels lichte ontsluiting...
Hoe lang zal het nog duren???

X

Spannend hè! Bij mij is over 5 dagen de uitgerekende datum!
Ik probeer me er niet op vast te pinnen, maar toch kijk je uit naar die dag!
Aangezien
Het nog niet goed is ingedaald ga ik er maar vanuit dat het later komt.

Het kan alleen niet snel genoeg gaan nu.
Zijn jullie ook zo ontzettend benieuwd hoe hij of zij eruit ziet en hoe je leven gaat worden?

Ik ben morgen 40 weken, dus de magische datum!!! Ook al is de kans klein dat je precies op die datum bevalt. Morgen idd geval weer naar de gyneacoloog en ik hoop dat er een "einddatum" vastgelegd gaat worden, dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben. Maar tot nu is het hier erg rustig.... iets te rustig eigenlijk haha.

Ik ben nu 39,5 wk hier ook behoorlijk zat. Heb wel al 2wk last van voorweeen dus dat zegt ook niks,want voorlopig zit die kleine nog in mijn buik.

Ik moet nog 2 dagen tot de uitgerekende datum......
Spannend hoor, ik had ook niet verwacht juni nog zwanger te halen.
Succes allemaal met de laatste loodjes.

ik moet nog 10 dagen tot de uitgerekende datum maar van mij mag het nu wel komen
heb al de hele week last van me darmen en harde buiken voorweeen
nachtenlang lig ik wakker van de buikpijn en een man naast je die snurkt ohh zo fijn
en met die hitte van maandag is ook niet echt fijn
succes allemaal

Ja, spannend zeg!! Ons kindje wordt nu definitief een junikindje, leuk hoor.
Vandaag 38 weken en 3 dagen zwanger.
Ons kleintje is al wel ingedaald, voel zo nu en dan in mijn onderrug wel een licht zeurend gevoel en menstruatiekrampjes aan de voorkant,evenals beurse liezen.
Allemaal heel goed te handelen, maar ben zo benieuwd wanneer ik echt aan het werk mag, want ik kijk echt uit naar de bevalling en met name het resultaat ervan natuurlijk.
Ben benieuwd!

Terug
Bovenaan