Aftellen naar Nod

A

Anoniem

Guest
Hoihoi,
Hier zijn we alweer. Hetaftellenis nog niet eens echt begonnen en ik zit me alweer druk te maken.
Ik had op basis van m'n vorige cyclussen berekend dta ik donderdag mijn ei zou hebben, maar als ik mijn lijf mag geloven heb ik mijn ei pas gisterenavond/deze nacht gehad. (why oh why heb ik net nu geen ovutseten meer in huis terwij ik dat de laatste manden wel had, dan was ik gelijk zeker geweest!)
We hebben wel een aantal keer geklust deze week maar gisteren niet meer omdat we elkaar gewoon niet gezien hebben (ik laat thuis van werk en hijnaar feestje) en vandaag komt het er zeeeker niet meer van want ventje jarig vandaag dus loopt het hier seffes vol met vrienden waarna we allerlei gezellige activiteiten gaan doen.
Nou hoop ik dat als ik gelijk heb wat dat ei betreft dat mijn ventjes' zaadjes sterk genoeg waren om het zo'n 30-35 uurtjes te trekken, dan zit e kans er toch nog in denk ik zou. o jee mijn nod is dus pas over 14 dagen en ik ga me nu al druk zitten maken, dat belooft!
Och ja, zolang ik hier af en toe mijn hoop en frustraties effe kwijt kan, betekent dat ook al veel en gaat het gelijk ook al een beetje gemoedelijker aan toe, jullie zullen dus nog van mij horen de komende 14 dagen!

Groeten, Lea

Hoi Lea,
30-35 uur moet te doen zijn. Ik dacht gehoord te hebben dat ze zelfs 72 uur meekunnen. Weet niet of ze dan nog sterk genoeg zijn maar toch...
Ik hetken het hoor. Ik moet volgend weekend mijn NOD hebben en "probeer" nu al vanalles te voelen. Ik wordt soms echt gek van mezelf.
Nog meer dan een week en dan weet ik het... blijf je hart maar lekker luchten, doe ik ook!
Liefs Joanna

Misschien heb je deze keer juist meer geluk omdat je er op het moment zelf niet zo echt mee bezig was. En trouwens ik heb ook gehoord dat zaadjes het best wel 72 uur volhouden. Dus alles kan, blijf ondertussen positief denken en probeer te genieten van de kleine dingen. Alvast veel suc6

hoi lea, jesus wat een gedoe he?
hier nog zo 1, ik had dus wel ovulatietesten in huis maar dat lukte voor geen meter, nu ben ik bang dat ik in het verkeerde weekend geklust heb, want moet vandaag ongi worden en geen rode duivels te bekennen. Mijn cyclus is misschien langer dan ik dacht of misschien wel onregelmatig, balen zeg. en vandaar dat die test het ook niet deed, oojjjjhhh ik kan me wel voor me kop slaan!!!! ik weet denk ik precies hoe je je voelt, laten we maar duimen voor elkaar, liefs denise

Terug
Bovenaan