Aftellen tot 2008!

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Het einde van 2007 is in zicht....
Wij zitten nu in de klusdagen en tellen daarna echt af tot het einde van het jaar. De laatste kans om in 2007 zwanger te raken. Het word weer spannend! 30 december mijn NOD dus 31 december testen kan een spetterend einde van 2007 worden!
Zou wel grappig zijn als het nu raak is. Ons eerste kindje is 3 september 2006 geboren en als ik nu zwanger raak ben ik 7 september 2008 uitgerekend.... Maar ja, het is pas de tweede poging en bij de eerste duurde het een half jaar....
Ach, fantaseren blijft leuk en we zien het allemaal wel!

Wie telt er mee????

Groetjes Jojo

Hallo Jojo,

Ik wil wel graag mee tellen als dat mag.
Wij zitten nu in ronde 4 voor ons eerste kindje na een miskraam een half jaar geleden.
Ook wij zitten nu in onze klusdagen en kunnen 31 december *hopelijk* gaan testen. Het zou toch wel helemaal geweldig zijn om zo het nieuwe jaar te kunnen beginnen.
Ik ben 22 jaar (bijna 23) en mijn vriend is 27. We wonen nu ruim 2 jaar samen en zijn  5 jaar samen. Beiden zijn we er helemaal klaar voor en kiezen er bewust voor om  op jongere leeftijd  kinderen te krijgen.
De eerste 2 maanden was ik er erg druk mee. Nu wat minder doordat we erg druk zijn met allerlei bezigheden maar natuurlijk doen we ons uiterste best om zwanger te mogen zijn!!

Liefs Jo

Hoi meiden!

Mag ik ook meetellen? 31 december heb ik mijn nod en ik hoop heeeel positief het nieuwe jaar in te gaan!
We zitten ondertussen al in ronde 6, en hoop dat het raak zal zijn! Zit nu dus in mijn klusdagen, dus we zijn al lekker aan het klussen geweest! haha
Meiden veel succes jullie!

Liefs Jacqy

Hoi meiden!

Mijn NOD is 26 december, 2e Kerstdag!!!! Dat zou een mooi kerstcadeautje zijn :)
Als het inderdaad raak blijkt te zijn, hebben wij dubbel feest op oudejaarsavond!
Een mooier begin van het nieuwe jaar......Veel succes, ik tel mee!!

Liefs Rijn

hallo mag ik ook mee tellen

ik moet 25 dec ongi worden dus dat kan een leuk kerst cadeautje worden.hoop het

groetjes sabrina

Hoi meiden,

Mijn NOD is 27 december, zit in de 5e ronde. Hoop ook heel erg dat ik zwanger aan 2008 kan beginnen, dus ik tel met jullie mee.

Groetjes Wietske

hoi hoi,

ik tel met jullie mee af ik heb mijn nod ook met kerst!! aangezien mijn cyclus hiervoor heel kort was klopt de december banner elders op de site niet meer.

Dus ik tel mee af de klusdagen zijn voorbij en we wachten af.

Spannend hoor.

Al wens ik iedereen een gezond en vruchtbaar 2008 toe!!

liefs moi28

Terug
Bovenaan