aftellen tot de 12de week

Pff morgen nog precies week en dan eindelijk de 12de week bereikt. Woensdag 22 mei de 2de echo en als die dan ook goed is kan het genieten echt gaan beginnen. Dan gaan we ook afspraak maken voor herkenning vcan ongeboren vrucht en ga ik kraamzorg en pakket aanvragen.. En vanaf dan mag iedereen het weten dat we er een kleine bij krijgen.. Wat ik ook leuk vind is dat mijn neefje maand jonger dan mij ook zijn 2de krijgt in sept.

heerlijk he hier nog 13 dagen..
overmorgen termijn echo kan niet wachten tot de 12weken is bereikt
gisteren en vandaag het aan de familie vertelt omdat het erg opviel..

Leuk zeg op de zelfde dag.. Ik ben dan 12+2 weken.. Vind het toch wel snel gaan weer.. Direct na de echo gaan we langs de opas en omas om het nieuws te delen en natuurlijk langs overgrootoma:) daarna is er 1 oom en tante die ik het persoonlijk wil vertellen.. Dit is mijn lievelings oom en helaas is hij ernstig ziek.. Hij.heeft namelijk A.L.S en een vorm van.ziekte van pick.. Praten kan hij niet meer en langzaam aan wordt het eten drinken en geheugen ook minder.. Het is dus afwachten of hij.ons kleintje uberhaud wel kan mee maken.. Daarna vvertellen we het algemeen aan iedereen via facebook.en smsjes

Terug
Bovenaan