Aftellen tot mijn NOD..

Hoi Meiden,

Na mijn curettage van bijna 8 weken geleden ben ik  na precies 4 weken weer de eerste keer ongesteld geworden. Dit  was/is dan ook weer de eerste officiele klusronde.

Ik had voor de eerste keer ovulatatie testen gekocht. Vorige week had ik een week later dan  verwacht pas een positieve ovulatietest (dat was dus nog een extra pakketje testen  erbij kopen  ). Waarschijnlijk is mijn cyclus nog heel iets van slag. Maar we hebben  wel volop geklust!!

Nu is het dus aftellen geblazen tot mijn NOD, die zal dan waarschijnlijk volgend weekend  zijn.  Soms speelt mijn verbeelding me al een beetje parten en denk (hoop) ik al dingetjes te voelen.

SPANNEND dus!!

Voor iedereen die nu aan het klussen heel veel suc-6 (Solleke e.a.). En voor iedereen die binnenkort haar NOD heeft

Groetjes Nanda

Heel veel succes, en ik zal voor je duimen!! Maar denk niet te snel dat je wat voelt!! Dan komt de   klap zo hard aan als je menstruatie toch weer begint!!

groetjes Patricia

Hai Nanda,

Ik heb net een berichtje geschreven over de buikpijn die ik heb sinds een week na de eisprong. Ik ben 10-5 gecurreteerd na een 2e miskraam, en is het voor mij ook erg spannend of ik weer zwanger ben ja of nee. Wat duren die dagen dan lang he.
Nou ik duim hard met je mee en laat even weten of je zwanger.

Groetjes, Mayke

Hoi hoi,

Volgens mij wordt het niks deze maand. Mijn temp is gewoon hoog na een eisprong en niet "zwanger"hoog. En als ik nergens aan denk, voel ik ook niks anders dan anders (hoe bedoel je inbeelden!! )

Goetjes Nanda

Hoi dames,

Was ik aan het begin van deze week nog sombertjes gestemd gezien mijn voorgevoelens. Begin ik nu toch weer heel stiekumpjes hoop te krijgen. Mijn temp is toch sinds gisteren namelijk nog weer 0,2 graden verder gestegen.  

Dat heb ik anders nooit en  gisteren werd ik misselijk van de koffie en ik heb soms steekjes in mijn buik en borsten.   Ach soms zou ik mezelf wel wat kunnen doen met mijn gepieker!

Ik word er nu alleen wel wat zenuwachtig van en kijk en de dagen echt om!

Groetjes Nanda

Hi Meis,

Het schiet gelukkig al op! Ik hoop zo dat je gevoel het goed heeft. Ik word ook al helemaal zenuwachtig voor je. Ik ga gewoon nog harder duimen, wie weet helpt het.

Hou vol!

Groetjes,
Daantje

Terug
Bovenaan