aftellen tot oud en nieuw

A

Anoniem

Guest
Hai het aftellen is begonnen...bijna niet uit te houden, maar er is al een iemand heeeeel erg blij want als ik me niet vergis is Ilona al zwanger....ik heb dus mijn NOD op 31 december hoe is het met de rest van de aftellers? Een maand duurt echt veel te lang vinden jullie niet! Pfffffffff nou meiden succes met afwachten!

Groeje Bloempje73

Hoi Bloempje,

Ik heb mijn nod pas op 10 januari, maar ruim een week van tevoren krijg ik altijd al wat bruine afscheiding, dus als ik dat niet heb met oud en nieuw, is dat een goed teken!
Bij elkaar loop ik elke maand zo'n 2 weken met maandverband en inlegkruisjes te klooien! Dat moet nu maar eens afgelopen zijn ha ha!

helemaal gelijk, ophouden met die "slechte"voortekenen....zitten we allebei in spanning met oud en nieuw! Ik duim voor je!

Ha bloempje en janu,

ik heb mijn NOD tussen 2 en 6 januari ergens. weet het niet precies, dacht de 6e, maar nu kreeg ik al eerder mijn eisprong ( had 2 dagen bloedverlies), dus kan mijn NOd ok de 2e zijn.
spannend he?!
hou me op de hoogte!
hoop dat 2006 ons geluk brengt (of nog net 2005 voor bloempje)
groetjes leetje

Hai hai

wat duurt het lang he? Wachten wachten wachten...

De spanning stijgt. Ik heb mijn nod op 2 jan. Dus moet nog een paar daagjes langer wachten.

Nou meis hou ons op de hoogte.

fijne jaarwisseling

xxx

Hallo Bloempje en andere meiden,

Ook ik heb mijn nod rond oud en nieuw en heb niet een duidelijk teken van mijn lichaam gekregen dat het nu ook echt raak is...zoals bv bij Ilona. Waarschijnlijk word ik gewoon net als al die andere maanden ervoor gewoon ongi.....
Kunnen we wel zuipen met O en N!!
Dat we  in 2006 allemaal zwanger mogen raken, daar gaan we voor!

Iedereen succes met aftellen!
Liefs Marieke

Terug
Bovenaan