Aftellen

A

Anoniem

Guest

Hoi allemaal!
Ik heb me laatst al een keer voorgesteld; ik ben Billie, 26 jaar en wil heel graag een kindje. Maar mijn vriend wil nog ff wachten.
MAAR....
Joepie!! Mijn vriend heeft een klein beetje toegegeven! Eerst wilde hij pas voor het eggie klussen in november, december, maar hij heeft nu gezegd dat hij al aan het einde van de zomer wil beginnen! September ofzo.
Nog maar drie maandjes wachten dus!
Ook al weet ik dat het nog best even kan duren voor ik dan zwanger ben...ik krijg nu al een beetje de kriebels!
Het idee dat het misschien al eind van dit jaar raak kan zijn.....
Vraagje;
Is het verstandig nu al te beginnen met foliumzuur? Ik ben al gestopt met de pil om mijn cyclus op gang te laten komen.
Of ben ik dan wat te enthousiast? Ik heb wel eens gehoord dat je daar in ieder geval twee maanden vantevoren mee moet beginnen...
Nou meiden...ik ga aftellen....
Jullie allemaal veel succes met klussen en hopelijk is het voo jullie snel raak!
Liefs,Billie

Hey meis,

Helemaal geweldig voor je zeg!!! Wat zul jij blij zijn!!! Ik wens je veel succes.

Veel liefs xxx isa.

hoibilly,geweldig voor je je zult wel heel blij zijn !!!! ik zal me even aan je voorstellen ik heet natasja ben 26 jaar heb een zoontje van bijna 3 en wil nu graag beginnen aan een tweede kindje ,maar dat wil nog niet echt lukken ik ben wel iedere keer direct zwanger ,maar heb al drie miskramen gehad in een jaar tijd ,maar ik ga gewoon verder het moet toch een keer goed gaan of niet!! ik heb gelukkig wel een regelmatige cycles en ik weet dat ik 3 juni weer mn eisprong heb dus van de week even goed klussen en dan maar weer afwachten haha 17 juni is mijn nod weer dus ik hoop dat het dan weer raak is en ik hoop dat het nu wel goed gaat ,maar om antwoord te geven op je vraag je kunt met foliumzuur gaan beginnen op het moment dat je zwanger wilt raken dus als jij in september wil beginnen met zwanger te raken dan kun je dan ook gaan beginnen met foliumzuur te gaan slikken ik hoop voor je dat het snel raak mag zijn veel succes!!!!! groetjes natasja

Hoi Natascha en Isa,
Bedankt voor jullie leuke reactie! Ik ben echt superblij! Van mij mogen die drie maanden omvliegen.
In septembert bevalt ook nog eens ene hele goede vriendin van mij namelijk...Zij heeft al het geluk zwanger te zijn van een klein meisje.
Jeetje Natascha, wat naar zeg, drie miskramen!
Hoop echt voor je dat het de volgende keer goed mag gaan.
Kunnen doktoren geen reden vinden waarom dat steeds gebeurt?
Liefs en succes!
Billie

hoi billy, de doktoren zijn met de onderzoeken bezig van mij maar er is nog niets gevonden wat de oorzaak kan zijn het is waarschijnlijk gewoon domme pech zoals zij dat zeggen en blijkbaar is dan het vruchtje gewoon niet goed geweest ik was niet ver heen twee keer 6 weken toen is het uit zichzelf weggegaan en i keer bijna twaalf weken en toen ben ik gecurriteerd maar we houden volle moed!!!! en hopen dat het maar gauw weer raak mag zijn en dat het dan natuurlijk ook goed gaat!!!! groetjes natasja

Terug
Bovenaan