Aftellen...

Tjemig wat ben ik zenuwachtig zeg....
A.s. dinsdag ochtend hebben we onze 12 weken echo. zijn dan 12 week en 5 dagen zwanger...
Raar dat ik nu ineens zo zenuwachtig ben want dat is voor et eerst....
Heb de kleine gevoeld zonet het hartje nog weer gehoord, en dus echt geen reden om zenuwachtig te zijn, en toch overheerst dat de hele dag al....

Zijn er nog meer mensen die al snel 'weer' een echo hebben???

X

wouww ja spannend he!!!
Heb je de kleine al gevoeld jho?? wouww dat is echt vroeg maar wat heerlijk.
as dinsdag heb ik ook weer mijn controle, ( 13,2weken)
Bij ons spant het er om of ik bij de verloskundige mag blijven, anders moet ik naar de gyn. vind ik eigenlijk iets minder leuk maar goed we wachten af.
Wat leuk om het hartje te horen!!
Nou laat het weten he as dinsdag :)

Ja zeker laten we het weten... Ben helemaal forum verslaafd lol... Tis nog erger dan hyves hahahaha.

Als je maar onder goeie controle staat toch. Dat is het aller belangrijkste.Maar heb ff gemist waarom je misschien naar de gyn moet,.... of had je dat er nog niet opgezet...

Ja het voelen is ook heel erg vroeg maar ben erg gevoelig van binnen en dit waren zeker niet mn darmen haha. VK zei ook dat mn baarmoeder al erg groot was en erg goed te voelen was voor toen 10,5 week...
Met 10 week 3 dagen hartje zelf kunnen horen dmv angelsound en ook dat was erg vroeg.
Tis dat ik al een echo gehad heb anders zou ik denken dat ik verder was in de zwangerschap, maar dat kan maximaal 3 dagen verder zijn zoals de gyn toen zei...

oww heb jij ook zo de zenuwen aaahahah
Ik ben elke keer ( tot nu toe ) een beetje gespannen, stel dat het hartje niet te horen is... brrrrrrrrrrrrrrr ik moet er niet aan denken..
Ik hoop dat alles goed is!!! hoe laat moet jij?? ik moet straks om 10.30

Gister belde de verloskundige me op dat ze over leg had gehad en dat ze toch willen dat ik naar de gyn. ga.
dat heeft meerdere redenen.
Ik heb een Buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad in 2009 en 2010 de eerst keer ben ik heel erg slecht geweest dat er gevreesd werd voor mijn leven. ik heb toen op de IC gelegen.
en... in de fam is een erfelijke hart aan doening ... en ondanks het nog niet zichtbaar bij mij is kan ik wel al drager zijn, en.. ik heb het aan de schildklier en de ziekte van renout , nou een hele was lijst waar door ze eigenlijk geen enkel risico willen lopen.
Ik zelf vind het belangrijk dat ik onder goede controle sta maar na jaren in de medische molen te hebben gezeten vond ik het ook wel even relext om gewoon even net als ieder ander bij de verloskundige te zijn. maar goed, dat is nu straks dus voor de laatste keer.

Nou meid ik hoor van je...

@ivfmama. Wat spannend voor je. En als het nodig is, dan maar liever die extra controle hè. Maar ja, ik kan het me van jou zelf wel voorstellen.
@butterfly. Ik hoop dat je intussen een hele goede echo hebt gehad!! Het blijft spannend hè.
Ik heb zelf alleen met 10w3d een echo gehad. Ik durfde niet eerder. En nu vonden ze het niet nodig om een nieuwe termijnecho te maken. Dit ondanks 2 eerdere miskramen. Omdat ik zelf die grens van 12 weken erg belangrijk vond en ook heel onzeker was mag ik nu wel iedere 2 weken naar de vk, dan hoor ik in ieder geval het hartje weer.

En 19/1 alweer de 20 weken echo!

Ik hoop op goed nieuws van je!!

Nou hier was alles goed hoor!!!
Wat heerlijk om dat hartje te horen, en het verbaasde me echt hoe hoog de baarmoeder al zit.
Soms hoorde je het hartje opeens niet meer, maar de verloskundige vertelde me dat dat heel normaal is, de kleine is gewoon rond aan het zwemmen hihih echt heel bijzonder!!!

Butterfly hoe is het met jou gegaan???

Ja Jenny jij zit al bijna op de helft jho!!! wil je straks weten wat het is??

groetjes Petra

Terug
Bovenaan