aftellen !!!!

Ik vind het nu wel spannend worden hoor!!!
nog een paar weekjes en dan word mijn kleine meisje geboren ik ben zo benieuwd wat me te wachten staat.
Ik denk dat iedereen dat wel heeft.
Hebben jullie al last van voorweeen of harde buiken??
Ik had met 32 weken last van indalings weeen maar nu heb ik nergens last van ben 36 weken.

Gr Vi

ik had met 33,5 week indalingsweeen het kindje is helemaal ingedaald en ligt al vast. ben nu bijna 35 week, heb geen last meer gehad van voorweeen, wel af en toe een harde buik, maar ach zal er wel bij horen.
maar ik vidn het nu ook spannend worden hoor, ben erg benieuwd naar ons kindje en wanneer het denkt geboren te moeten worden.

liefs, Karin

Ja zeker spannend! :)
Ik heb ook indalingsweeen gehad. Auw:(
Ze ligt nu goed:) .. Wel paar x 's nachts last gehad van voorweeen al...maar dat zegt nog niet zoveel;)

Ik kijk nu ook erg uit naar uk, ik word steeds nieuwsgierig of het een jongen of een meisje wordt. Ik weet het gewoon echt niet, m'n gevoel zegt een jongen, maar soms ook een meisje tja...

Voor de rest geen tekenen gehad. Bij de oudste begonnen de voorweeen rond week 39. Zondag ben ik 37 weken zwanger.

Aan de andere kant mag de kleine nog even blijven zitten. Heerlijk bijtanken en zorgen dat alles klaar is.

Liefs grote broer

Mijn nieuwsgierigheid word ook steeds groter..hoe zal ons kleine meisje eruit zien..ik kan bijna niet meer wachten. Ons kleine ding is ook al helemaal ingedaald..en afgelopen weekend heel veel last van weeën gehad maar is nu weer rustig. We wachten af...

idd heel spannend dat het zo dichterbij komt he!!

Ben ook zo benieuwd hoe deze kleine meisie eruit ziet! of het veel op onze dochter lijkt of totaal anders... Morgen is het mijn laatste werkdag en dan begint mijn verlof eindelijk... merk wel dat ik er aan toe ben haha..

van Indaling heb ik er nog niet veel van gemerkt.. misschienkomt dat nog wel! ben nu bijna 34 weken! Harde buiken heb ik wel af en toe...

onze knul ligt nog niet ingedaald heb wat dat betreft dan ook nog geen klagen. Ben ook 18 juli pas uitgerekend dus komt wel goed. Het wordt nu ook wel heel echt he. Gister de baby kamer nog een keertje lekker schoongemaakt. In het begin dacht ik nog... kan me niet voorstellen dat hier een kleintje komt te slapen en nu denk ik... kan niet wachten tot hij er is. hahaha daar zijn die 9 maanden voor denk.

Terug
Bovenaan