Aftellen!!!

Hoi meiden,

Nog 13 weken werken en dan heb ik lekker verlof hahaha. Denk er nu al aan. Ik werk onder de schooltijden van mijn zoontje en met de vakanties heb ik ook vakantie, dus met de kerst lekker 2 weken vrij en in februari nog een week. Daarna kan ik nog een week werken en dan ben ik 36 wk maar neem die week gelijk mee in het verlof lekkerrrrr.

Nu lekker weekend houden.

Liefs RH

hahaha jij begint vroeg met aftellen :p

hier geen sprake van verlof. werk nl niet (werk me kapot met het huishouden en de kinderen maar dat telt niet mee he, zeggen ze hihihi)

ik kijk heel erg uit naar onze reis naar disney land, 2 januari. en daarna gaan we beginnen aan de kinderkamer. ook altijd leuk om te doen :D en dan daarna uitkijken naar ons 3e hummeltje :D

fijn weekend!

Hahahaha ja he maar bij de 1ste had ik geen verlof zat toen bij mijn man in het bedrijf en nu werk ik voor een baas. Nou thuis werken met de kids is ook hard werken hoor haha.

Leuk hoor lekker ff er tussen uit. En de kamer doen ook leuk. Wij starten ook in januari aan de kamers, die van ons en de babykamer ook leuk.

Fijn weekend

Weet niet eens wanneer ik verlof heb...nog niets geregeld. Zal wel half februari beginnen, dat is nog erg ver weg eigenlijk. Sinterklaas, verjaardag kindje 2, kerst, oudjaar, verjaardag kindje 1 en dan eindelijk "rust'.

haha, een positieve benadering! En als je het zo brengt, klinkt het ook lekker dichtbij! (maar het gaat ook snel, als ik bedenk dat ik inderdaad ook nog maar iets van 3 1/2 maand hoef te werken, terwijl dat nog helemaal niet zo voelt!) (gelukkig zijn ze op mijn werk al bezig met de sollicitatieprocedure voor vervanging, dus er is straks waarschijnlijk een nieuwe collega aan wie ik met een gerust hart mijn werkzaamheden kan overdragen!).
Maar in mijn hoofd staan alle feestdagen + nog 2 keer een weekendje weg (wat een luxe :) meer op de voorgrond dan het naderende verlof!

Hahaha ja he. Maar dat is ook wel leuk de feestdagen enzo maar die tijd vliegt altijd al voorbij dus dat zal nu ook wel zo zijn. Wat fijn dat ze op het werk er ook zo mee bezig zijn.

nou zo heb ik ook gedacht maar op het moment heb ik zoiets van ohhh man nog 14 weken. vreselijk!! erg he wel negatief maar heb er echt ff geen zin meer in!

Terug
Bovenaan