Aftellen

Hoi meiden

Jullie zullen het waarschijnlijk wel herkennen, het aftellen.
Ik weet natuurlijk dat we voor de 38e week het kindje er zal zijn. KOmende donderdag strippen, en dan maar afwachten.
Ben echt aan het aftellen naar donderdag en hopen dat het gaat lukken. Heb alleen een gevoel dat het strippen nog niet gaat lukken. Maja we wachten dat wel weer af.

Daarbij is mijn man nu aan het werk, dus de avonden gaan ook nog onwijs langzaam.

x yvonne

Jaa ik vind het ook zooo spannend !
Wie weet zijn we volgende week wel mama ;) gek idee he !?? Heb ook het idee dat ik nog zoveel wil gaan doen, maar ja nu ik ziek ben word het toch wat lastiger..

Ik hoop voor je dat het strippen goed gaat en dat je er niet te lang mee bezig bent !
Ik ben benieuwd wanneer ze mij willen inleiden en off ik al en beetje ontsluiting heb.
Ze zullen dat deze week denk ik bekijken en dan zullen we denk ik een afspraak maken wanneer het gaat gebeuren... vind het zo spannend en onwerkelijk !

De ene kant denk ik , laat maar komen, aan de andere kant denk ik laat nog maar even lekker zitten ! :) vind het toch best wel eng hoe het straks zal zijn omdat ik me er geen voorstelling van kan maken.. nou komt vast wel goed ;)

Geniet nog even van de laatste daagjes van je zwangerschap !

Liefs, Marit

Het zijn nu echt de laatste week/weken! Ik ben nu 38 weken en van mij mag de kleine komen hoor!! Ik spreek nog wel steeds visite's af om de dagen door te komen anders word ik gek. Mijn man werkt gewoon overdag en ik heb mn dochter en het huishouden maar af en toe wat vriendinnen op de koffie is erg gezellig! Vooral mn beste vriendin, we zijn beste vriendinnen sinds de box en nu voor de 2e keer samen zwanger! Tussen onze oudste dames zit 6 weken, nu zijn we hetzelfde weekend uitgerekend. Superleuk dus en we zitten gezellig saampjes te wachten haha!

Ik hoop dat de dagen toch nog een beetje snel voor je gaan meid! En nu maar hopen dat het strippen helpt!!!

Liefs ciomama

ik zou zo graag met jullie willen ruilen meiden!

heel veel plezier en sterkte in de laatste weken

op dit moment zijn jullie mijn enige sociaal leven + mijn telefoon met vriendinnen

dus kom vooral vaak langs om de verveling eruit te houden!!

Zou soms ook al wel 38 weken willen zijn,maar nog maar 34,5 week.aan ene kant:moet nog van alles doen,kleertjes wassen.strijken,opruimen,poetsen,fotoalbum van zoontje in orde maken.....dus aan ene kant laat nog maar even wachten...maar heb er ook zo een zin in!gisteren wiegje schoongemaakt en mooi gemaakt.en nog wat spulletjes gekocht enzo enzo
en heb gevoel dat de baby niet veel meer kan groeien bij me,hij ligt zo tegen mn ribben aan te porren heel de dag dat gewoon zitten soms niet meer gaat....toch was ie niet overdreven groot(week geleden 2200 gram)maar baarmoeder bljkt hoog en smal te zijn,baby lig helemaal naar voren je kunt hem letterlijk pakken.dus ben zooo benieuwd
maar ja kan dus nog even duren hier!

liefs jootje

@mamjo83. Ons mannetje blijft lekker doorgroeien. Maar krijgt steeds minder ruimte, dus zal wel een keer gaan stoppen denk ik. Hebben geen echo's meer gehad, dus weet niet hoe groot hij nu zal zijn. Baarmoederstand wel wel hoog, maar dat is normaal als je kindje groot is.

X yvonne

Terug
Bovenaan