aftellen?

hoi ik mag nog 9 weken werken... vind het zo hard gaan... maar kijk er stiekem ook wel een beetje naar uit, al heb ik het wel erg naar me zin hoor op mijn werk!

Ik telde vorige week nog 10 weken werken, waarvan 2 vakantieweken. Ik schrok er wel van. Da's echt snel en nog geen vervanging in zicht, helaas. Dus...nog even doorwerken.

Ongelofelijk!! Nog 8 wkn en dan begint mijn verlof. Eerst twee wkn vakantie, dus met 34 wkn eruit. Ik heb er ontzettend zin in. Maar dan ook dichter bij de bevalling. Ik geniet op en top van het zwanger zijn en wil dat graag nog zo houden, dus wat dat betreft gaat het me wel erg snel. Lijkt me ook erg gek om ineens thuis te zijn zonder dat je iets moet...

Mijn verlof begint officieel over 8 weken.....
daarvoor heb ik nog lekker 3 weken vakantie die al gepland stond voordat ik wist dat ik zwanger was!!
Dus ik hoef nu nog maar tot 5 juli te werken en dan heb ik vakantie tot en met 29 juli.... dan nog 1 weekje werken (als ik het aankan) en dan lekker verlof.
Moet iedere dag 1 uur heen en 1 uur terug reizen voor mijn werk dus dat begint nu al aardig tegen te vallen (gelukkig was/is dit maar tijdelijk) dit ivm risicos op het werk ben ik overgeplaatst alleen helaas niet dichter bij!!

Officieel begint mijn verlof over ruim 9 weken, maar heb van tevoren nog 3 weken zomervakantie gepland staan, dus hoef ik nu nog maar 6 weken te werken. Ja heerlijk dat aftellen hè!

Ik moet ook nog 9 weken daarvan heb ik volgende week nog een week vrij. Vanaf 13 augustus begint mijn verlof echt en dan heb ik na mijn verlof nog iets meer dan 3 weken vakantie en begin in 2 januari weer. Wat klinkt dat heerlijk

Aftellen voor verlof heb ik niet, want ik werk niet.
Maar ik ben wel al aan het aftellen tot aan de bevalling. Maar ja, tot aan de uitgerekende datum duurt nog 13,5 week...

Terug
Bovenaan