Aften en pijnlijke tong

<p>Dames,</p><p>ik ben bijna 16 weken zwanger en vanaf het begin heb ik een lage weerstand gehad. Ben heel snel verkouden of heb dan weer griepje te pakken. Ik weet niet of het daardoor komt, maar heb een hele pijnlijke tong en aften in een mond. Heeft iemand van jullie dit ook? Weet ook niet of dit normaal is, maar wil graag van die pijnlijke brandende tong af. Heeft iemand tips voor mij?</p><p> </p><p>groetjesss?</p>
 
Oeh ik herken het van mijn vraag hier paar weken terug. Ik heb uiteindelijk gespoeld met waterstofperoxide en was er toen gek genoeg met drie keer spoelen vanaf. Heb echt weken met zout gespoeld. Ik neem al extra vitamines en ijzer tabletten. Het lag aan weerstand.
 
Ja vervelend hè? waar had je die waterstofperioxide gekocht dan gewoon bij de apotheek? Want ga het dan meteeeen uitproberen hahah. Ik kan niet meer tegen die pijnlijke tong? Dacht dat dus ook dat het misschien aan m'n weerstand ligt, maar weet t echt niet 
 
Geen idee of het met zwangerschap mag maar ik heb altijd pyralvex in huis daarmee kun je aft aanstippen met een kwastje. Niet echt lekker en kan wat prikken maar werkt grandioos. Dan ben je er met een dag van af.
 
Terug
Bovenaan