after weekend dip

O wat heb ik vandaag last van een after weekend dip! Ik vind het zo heerlijk om in het weekend mijn man om me heen te hebben en niet de hele dag alleen te zitten. Het wachten duurt al zo lang, ik was zaterdag uitgerekend. En op dit moment is het zo rustig als ik weet niet wat...
Zonnetje is hier helaas vandaag ook niet te vinden, heb mijn boek uitgelezen, puzzels klaar.. pfff ik weet even niet meer wat ik nog meer kan doen. Heb al tig baby sokjes gebreid, huis is op orde.. Alles is klaar laat die kleine maar komen!
Morgen moet ik weer naar de vk en willen ze eventueel strippen. Ik ga daar wel naar vragen, ik wil heel graag thuis bevallen en ben het wachten echt zat.. Daarnaast ook al meer dan een week heel veel last van mijn rug en heupen.. again! Kom er niet vanaf, mijn lichaam en energie raakt een beetje op heb ik het idee..
Sorry voor mijn geklaag! Maar soms lucht dat wel even op :)

Ah balen zeg!vanaf 37 weken ga je min of meer toch af zitten wachten...zeker met al die pijntjes en kwaaltjes....moet zeggen ben nu pas 37+3 dagen en vanaf vandaag ook wel zoiets:van mag wel komen of was ik alvast maar 40 weken haha...helaas gaan meer vrouwen over tijd dan voortijdig bevallen....als je de kleine straks hebt denk je er niet meer aan,succes met de laatste daagjes....hoop dat snel komt of anders lekker zonnetje,hier is het trouwens heerlijk weertje

liefs jootje

kan me voorstellen hoor.. vind maandag ook nooit zo geweldige dag.. idd je moet alles weer allleen doen.. ik moet ook altijd na 2 dagen relaxt weer volop naar school en vroeg op. vreselijk!
idd ! mamajo83 komen jammer genoeg vaak later.. iri he.. kwamen ze maar steeds meer vroeger.. hadden we het ook gehad ben nu zelf 37+2 en moet morgen naar gyn ben benieuwwd wat ze me te vertellen hebben

Herken het heel goed. Heb er zelf ook altijd last van. Heb je het hele weekend "drukte" om je heen gehad en dan zit je weer op de bank te staren. Ben zelf compleet niet meer mobiel en heb het huis ook wel eens bekeken.
En inderdaad op de een of andere manier ga je zitten wachten. Heel stom maar ik doe het inderdaad ook.
Hoop dat je morgen wat duidelijkheid krijgt bij de vk. En anders bikkelen we gewoon met zijn allen door! Ennuh klagen mag gewoon hoor...
Liefs nelie

Terug
Bovenaan