Afval/dieet buddy

<p>Hi dames, precies 4 maanden geleden ben ik bevallen. Door omstandigheden en gebrek aan motivatie ben ik de zwangerschaps kilo’s nog niet kwijt. </p><p>Hebben sommigen van jullie dit ook? Ben op zoek naar een soort dieet buddy om de moeilijke momenten mee te delen. In mijn omgeving ken ik niemand die met mij mee zou kunnen en willen doen.</p><p>Groetjes x </p>
 
Hoi, ik ben 3,5 maanden geleden bevallen en ik ben ook nog lang mn zwangerschapskilo’s niet kwijt (moet zeggen dat ik ook 25kg aangekomen was). Haha
ben wel langzaamaan weer aan het sporten maar ik vind vooral eten (gezond) en voldoende beweging buitenom sporten lastig..
Ik heb voor mezelf het doel gezet dat ik binnen 9 maanden weer op mn oude gewicht wil zitten (of in ieder geval rond de 60kg. Dus ik heb nog zo een 10 te gaan?
en jij? 
 
Aha nou dat klinkt best goed!
Ik moet nog ongeveer 20 kilo afvallen, met 15 ben ik ook blij. Jaa wat je zegt! Ik vind extra bewegen soms lastig. Gezond eten en (water) drinken dat lukt wel. Ik heb bekkeninstabiliteit aan de bevalling overgehouden en ben alleenstaand.
Soms te moe om extra te bewegen na een hele dag werken en in de weer met de baby. Maar zal wel moeten want tevreden met hoe ik er nu uit zie ben ik ook niet ? 
Heerlijk even klagen, lucht op!
 
Aah dat is vervelend zeg. Dan is bewegen ook geen pleziertje denkik. Ik werk gelukkig niet elke dag, en op de dagen dat ik niet werk (maandag en donderdag) ga ik sporten. Op maandag heerlijk paardrijden, maar dat is meer ontspanning dan inspanning voor mn gevoel? en op donderdag volg ik nu een fitnessprogramma voor nieuwe moeders. Heel leuk ook. Zeker aan te raden als dit bij jou in de buurt ook is. 
Mijn man is alleen in het weekend thuis dus moet helaas ook best veel zelf doen. Gelukkig komt mijn zusje dan nu 2 avonden oppassen zodat ik er lekker even  uit kan:) 
Maar ook wandelen met je kindje of straks fietsen is al een workout he?
 
Hier ook 4 maanden geleden bevallen. In mijn geval van mijn tweede. Ik wil ook graag 10 kilo kwijt. Maar de drukte en gebroken nachten maken het zwaar! Zoek je nog een buddy?
 
Terug
Bovenaan