Afvallen 18 weken?

<p>Hoi!</p><p>Ik ben morgen 18 weken. In het begin was ik 2 kg afgevallen ivm. Misselijkheid. Vorige week 0,7kg weer boven m'n startgewicht. Maar vanmorgen nu weer - 1,1kg.</p><p>Meer die dit herkennen? </p>

Hoi hoi.
Ik ben al een keer eerder zwanger geweest en daaruit bleek dat ik afval tijdens mijn zwangerschap. Geen idee hoezo?

Nu voor de 2e keer zwanger en nou weer afgevallen. Nu 9 kilo lichter en ik ben 14 weken zwanger. Ik eet heel gezond en genoeg dus ik maak me geen zorgen om de baby. Ik kan het ook wel lijen hoor heb wel iets of wat reserves.

Ik zou me er geen zorgen om maken:)

Ik ben nu 17 weken zwanger en ben weer op mijn gewicht wat ik was en kom ook niet aan.
Ik was door misselijkheid in begin ook wat afgevallen. Ik eet niet voor 2, gewoon wat ik wil en nodig heb en redelijk gezond. Mijn verloskundige zegt er nog niks over dus neem aan het nog prima gaat.
Ik hoor verhalen dat sommige gewoon wel veel aankomen en sommige ook gewoon niet tot weinig.
Als je je zorgen maakt zou ik gewoon het aan de verloskundige vragen ;)

Bij beide zwangerschappen viel ik de eerste weken af, zo'n 8 kilo elke keer. Met 40 weken was ik dan weer op m'n gewicht van voor de zwangerschap. 2 weken na de bevallingen was er dan zo'n 10 kilo af. Tijdens mijn eerste zwangerschap slechte eetlust en vooral veel zin in pizza, wat ik ook veel at en evengoed geen gram extra aangekomen. Beide kinderen zijn gewoon gezond en waren bij de geboorte 3640 gram en 3740 gram dus ze hebben niks tekort gehad.

Terug
Bovenaan