afvallen/aankomen

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal ik heb een vraagje aan jullie ik ben nu ongeveer 15/16 weken zwanger en ben eigenlijk niets aangekomen en ook echt een buikje heb ik niet terwijl dit toch mijn tweede kindje is.
Nou hoor ik ook van iedereen ben je nog wel zwanger? Ik vondt dit echt niet meer leuk en werd er ook onzeker van dus heb ik het ziekenhuis gebeld en die vertelde dat het helemaal niet erg is dat sommige helemaal niets aankomen nu ben ik wel even gerustgesteld maar ken mezelf denk er toch wel een beetje overna. Ben al twee keer op controle geweest en alles was goed. Wie herkent dit? of is iedereen al lekker aan het uitdijen??

groetjes,
marike

Het is bij mij pas het eerste kindje, maar je begon het pas echt "te zien" bij 7! maanden. Erg raar/naar als mensen vragen of je zwanger bent en  je moet zeggen dat je  al ruim over de helft bent.  Toen in een groeispurt gekomen en alles gaat prima! Het hoeft dus helemaal niets te betekenen, zolang jij jezelf maar goed voelt!

Sterkte Pauline
(40wkn, 3 dgn)

Dag Marieke

Ik ben nu net als jij ongeveer 15 weken en ben nog niets aangekomen. Volgens de VK is het niet erg, als ik maar gezond eet. Heb wel al een beetje een buikje, maar de weegschaal is geduldig...
(ach, is beter dan 30 kilo aankomen zoals mijn moeder steeds had, toch?!)
De kilo's zullen vanzelf wel komen, denk ik.

Groetjes

Hoi,

Ik ben 11 weken en ben zelfs niet aangekomen ik ben al 6 kilo afgevallen en de kilo's blijven eraf vliegen.
volgens de huisarts geen probleem als ik maar genoeg voedingstoffen binnen krijg.

heel veel succes met je zwangerschap!!

groetjes

Hoi marieke,

Heel herkenbaar. Ben nu 21 weken en pas sinds vorige week  2 kilo erbij. Ik maakte me ook vreselijk ongerust. Afgelopen weekend kwam het er opeens bij en kreeg ik al mijn broeken  niet meer dicht. ( stom dat je daar zo blij mee kunt zijn eigenlijk ). Die  reacties uit je omgeving zijn ook vervelend, wordt je nog ongeruster van.  Maar dat is dus echt niet nodig.

groetjes juffie  

Ik ben in de eerste drie maanden 8 kilo afgevallen en daarna ging het aankomen ook heel langzaam. Inderdaad vervelend als mensen vervelende opmerkingen maken!
Tegen mij zeggen ze : jij bent ook niet dik voor je 5 maanden.
Mensen hebben het echt niet door dat ze kwetsende dingen zeggen, maar het steekt wel he?!

Hey,

nou ik ben zwanger van m'n eerste en kwam al vanaf maand 2 aan! en met maand 4 kon je al zien dat ik zwanger ben. Nu ben ik bijna 6 maanden en volgens m'n huisarts met een buik van 7 maanden. Ben al in 26 wkn tijd 9 kilo aangekomen, het meeste in de eerste paar maanden, en hang nu al dik 1.5 maand op hetzelfde gewicht, terwijl ik nu juist meer eet dan in het begin. Baby begint een beetje met de groei op z'n papa te lijken die erg groot geboren is en daarna niet meer gestopt is met groeien (1.95) en ik ben zelf nogal klein 1.60 dus het is aardig te zien

Groetjes Claudia
25 wkn & 4 dgn

Terug
Bovenaan