Afvallen als afleiding!! :-)

A

Anoniem

Guest
Om minder met zwanger worden bezig te zijn, ben ik hard bezig om wat af te vallen.. (medisch gezien niet nodig, maar nooit verkeerd toch.. :)
Bijt me er echt als een tijger in vast, ook beetje met achterliggende gedachte: nu ik niet zwanger wordt, (degenen die weten dat we weer zwanger willen worden) dan zal ik ze in ieder geval laten zien dat ik kracht en doorzettingsvermogen genoeg heb om af te vallen!!
Het voelt heerlijk.. is het dan niet in zwangere toestand, dan in elk geval wat slanker het voorjaar en de zomer in!!
Idee??!!

ik vind het een heel goed idee, ik ga ook weer hard aan de slag want ik heb wel overgewicht en dat werkt ook niet echt mee als je zwanger wilt worden.

Nou zet 'm op he...!!
We kunnen het!! Voor het goede doel!!

Hoeveel wil/moet je eraf hebben??

Dit had ik dus ook na oud en nieuw... Nergens meer mee bezig, alleen met afvallen! Plots was ik een paar weken later hartstikke zwanger... Enorm blij natuurlijk maar het is helaas verlopen in een miskraam. Nu ben ik 2 kilo zwaarder dan voor de zwangerschap en heb besloten om te stoppen met roken, helemaal te stoppen dan! Dat verhoogt de kans om zwanger te worden ook al met 33%....

Succes!

Nou zo zie je maar dat afvallen zeker een (gezonde) afleidng kan zijn :) !!!
Ja heel jammer dat het misgegaan is, heb ik helaas ook een keer meegemaakt..
Extra goed voornemen, stoppen met roken.. en wil je ook ter afleidng weer af gaan vallen??

Jij ook succes ermee...!!

Jaaaa ook hier ligt het Sonja Bakker boek weer open hoor! Ik ben niet veel te zwaar maar wil toch richting maatje 36... Heb nu 40 dus er moet zeker wel 6 kilo af, misschien wel 8 kilo!

Het roken heeft hier wel voorrang in, ik eet wat Sonja me voorschrijft (wat een aantal jaar geleden resulteerde in een gewichtsverlies van 10 kilo!) maar als de drang van een sigaret in me opkomt dan eet ik gerust wel een lolly of neem ik iets anders te eten... Liever wat langzamer slank en gestopt met roken!

Hoe gaat het bij jou? En hoeveel wil jij er af hebben?

Liefs

Terug
Bovenaan